,,Agentka Hillová. Co jsem udělala tentokrát?'' Postavila se do rohu naprati mě. Už mě takhle místnost vážné přestává bavit.
,,Co jste udělala Kapitánovi?'' Co? Děláte si ze mě prdel?
,,Vážně? Poprvý někomu pomůžu a vy to berete jako útok? Bucky by na to stejně přišel sám,ikdyž by mu to trvalo asi déle.'' bránila jsem se.
,,Co? Ne! Já myslela to,jak se dnes ráno Kapitán choval a před chvílí zmizel. Co jste mu udělala?''
,,Cože? Měla jsem to vědět. Já to věděla,že uteče za ním,ale nee,já se poprvý pokusím někomu věřit a nesledovat ho. '' zanadávala jsem si. Rogers ani netuší co se může stát,když Buckyho do SHIELDu odvede on a nepřijde sám. Idiot. ,,Omluvte mě,jdu za tím vaším blbem.'' mrkla jsem na ní a přemístila se do lesa. Za 2 minuty tudy má proběhnout kapitán,takže jsem tady akorát. Opřela jsem se o strom a čekala než ten génius kolem mě proběhne. Konečně se ke mě blížila červenomodrá postava v obleku. Myslím,že si mě ani nevšiml. Jakmile byl těsně vedle mě,podrazila jsem mu nohy a zachytila jeho padající ruku. Dala jsem mu pěstí a myslí ho držela nehybně na zemi. ,,Musíte ho nechat aby přišel sám.'' řekla jsem úplně v klidu.
,,Ale napadli ho!'' snažil se ho bránit.
,,Byla to Hydra? Správně,nebyla. On to zvládne. Musíte ho nechat.'' snažil se ještě více protestovat,ale zastavila jsem ho. ,,Já jdu zpátky do vězení a vy se běžte někam vyztekat,protože za ním jít nemůžete. Věřte mi prosím. Nejsem věruhodná,uznávám,ale dopadne to špatně když za ním půjdete. Ne pro vás,ale pro mě a hlavně pro něj. '' na tohle zabral. Přenesla jsem nás zase do jejich základny. Přímo na bojiště. ,,Víte jak jsem říkala abyste se vyztekal? Tak pojďte na mě.'' pobídla jsem ho a připravila se.
,,Nebudu mlátit holku. Znova.'' řekl poslední slovo už tiše. Fakt nemehlo. Myslí jsem ho nastavila tak,aby prostě proti mě bojoval. Měl na sobě pořád svůj oblek superhrdiny a tak to šlo razdva. Nejdřív se napřáhl na pěstí,ale já jsem se všem vyhýbala.
,,Musíš si dávat bacha.'' přenesla jsem se na jiné místo v tělocvičně. ,,Hydra trénuje nový agenty,s tímhle bojem je rozhodně neporazíte.'' přenesla jsem se zase na jiný místo a on se zase na mě rozeběhl,ale já se zase přemístila. ,,Za 19 hodin a 21 minut je tady Bucky. Ale nechoďte za ním.'' přenesla jsem se zase pryč,ale tentokrát do mé věznice. Lehla jsem si na postel a koukala do stropu. Pořád mě lákalo podívat se jak vypadám. Stoupla jsem si k jedný ze čtyř zdí,dotkla jsem se jí špičky prstů ruky a zavřela oči. Jakmile jsem je otevřela,celá zeď byla proměněná na zrcadlo. Svlékla jsem se pouze do kalhotek a podprsenky a mávla rukou. Otočila jsem se zády k zrcadlu. Nebyla jsem připravená na to jak po všem vypadám. Pomalu jsem se otočila. Všude jizvy,místa kam mě postřelily,modřiny. Ukápla mi slza. Moje tělo je něco jako prokrvácené rozbité plátno.
,,Páni.'' vyrušil mě hlas. Tolik jsem si prohlížela moje tělo,kde snad není ani centrmetr místa bez jizvy,zbytku po střelný rány nebo modřiny. Otočila jsem se na osobu,mávnutím skryla modřiny a lusknutím oblékla uniformu Hydry. ,,Co to mělo být?''
,,Pane Starku, potřebujete něco?'' snažila jsem se uklidnit.
,,Co. To. Mělo. Být?'' dával důraz na každé slovo.
,,Neviděl jste nikdy modřiny?'' viděl mě celou. Ani si nevšiml,že jsem jen ve spodním prádle. Zaujali ho jen moje modřiny.
,,Proč tam jseš,když ti dělají tohle? Je vidět,že si jen malá naivní holka.'' odfrknul si.
,,Odvolejte to. Hned. Co jinýho bych měla dělat? Chodit do školy pro normální děti? Ne nechci díky. Vy si pořád myslíte,že Hydru přemůžete. To je naivní. Usekni Hydře hlavu a narostou jí dvě další. ''
,,Co to všechno mělo být? Proč jsem neviděl žádnou čistou kůži?'' pochodoval sem a tam.
,,Svoje modřiny a jizvy dokážu mávnutím odstranit,ale vždycky se to na tobě podepíše. Na mém těle hold není místo,kam mě netrefila kulka,nebo nějaká jiná zbraň,Nemo jde nemám modřinu či jizvu. Tak mi ten oblek přineste,já ho spravím.'' on na mě jenom kývnul a za 5 minut přinesl jeho plechovku. ,,Nechci vás nějak schazovat,ale tohle byste sám nezvládl.'' vůbec mě k plechovce nechtěl pustit. Ale smůla. Jestli to chce mít opravený,musí mě k tomu pustit,protože jak jsem říkala,jenom já to můžu zase spravit. Za rychlý tři minutky už jsem všechno dala do normálu. ,,Můžete být v klidu. Už je v pořádku.'' lehce jsem do něj bouchla a pak si zase sedla na mojí překvapivě pohodlnou postel. Pak si Stark odkráčel a já tam zase zůstala sama. Za hodinu,41 minut a 39 sekund minut jsem se s doprovodem dvou agentů dostala do sprchy. A pak už jsem jenom pracovala na mém projektu a nebo odpočívala.
***
Kapitán za chvíli asi padne na prdel. Za 30 minut sem má dorazit Bucky a on je šťastný jak malé dítě z nové hračky. Fury rozhodl,že na mě bude mít dohled agentka Hillová a tak už 2 hodiny a 54 minut nemůžu dělat na svém projektu a jenom koukám na Hillovou. Když ona čumí na mě,tak já čumím na ní. Je přesně 12:06 a v 12:36 má dorazit Bucky. Furymu jsem dala myšlenku aby ho nevítali ve velkém. Kdyby se všichni schromáždili,zase by utekl a já bych ho zase musela chytat. Když už bylo 12:34,Hillová ode mě odtrhla pohled a vyšla z mé věznice.
,,Jdeme!''
,,Co prosím?'' nechápala jsem,když se ve dveřích zastavila a dala mi rozkaz.
,,Hydra se nesmí setkat s Jamesem Barnesem. Tušíme co byste mohla udělat. ''
,,Udělat z něj zase Winter Soldiera? Díky,ale ne. Ale máte pravdu. Nemám chuť ho potkat.'' odsouhlasila jsem to,lusknutím vyprázdnila pokoj a šla za Hillovou. ,,Vážně? Vždyť tudy má přesně za 10 sekund projít.'' naštvala jsem se na ní a zastavila.
,,Co to říkáte? Pojďte!'' nešla jsem. 4. 3. 2. Otočila jsem se víc napravo. 1. A bum. Srazil mě Winter Soldier.
,,Trice? Co tady děláš?'' pomohl mi vstát ze země.
,,Bucky. To víš,unesena ty víš kým od někoho koho jméno před tebou nesmím vyslovit.'' mrkla jsem na něj. On ale měl stále chladný výraz. Někde je pořád stejný jak já. Stroj Hydry na zabíjení. Vytvořil se kolem nás kruh agentů s pistolema.
,,Bucky!'' ozval se za náma Kapitán a běžel ho hned obejmout. ,,Od ní se drž dál.'' pošeptal mu do ucha a ukázal na mě.
,,Ty si mu to neřekla?'' otočil se na mě zmatený Bucky. Odkývala jsem hlavou na nesouhlas. ,,Myslím,že jí můžete pustit. Ale nedávejte jí Hydře!'' zdůraznil.
,,Barnsi! Děláš si prdel? Já ti chráním celou dobu zadek a tu tvojí železnou ruku a ty mě nechceš vrátit někomu,kdo zase chrání ten můj? Jako chápu,že tam nechceš ty a obdivuju tě,že ses přes ně dostal. Ale já tam musím zůstat!''
,,Vy dva se znáte?'' Zeptala se nás Nataša.
,,Jo.'' řekli jsem sborově.
,,Jak?'' nechápal Clint.
,,Díky mě je naživu a dál od Hydry.'' řekla jsme s klidným hláskem a sledovala reakci ostatních.
Co si myslíte,že Beatrice udělala pro Buckyho? Sice už to mám tak nějak vymyšlený,ale zajímá mě,co si myslíte vy. Na váš názor nebo nápady máte prostor v komentářích.
Klikněte na hvězdičku,jestli se vám příběh líbí,doporučujte ostatním a pokračujte ve čtení.
Peace🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanficPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...