Connor POV.
Stau pe jos uitându-mă în jur văzând demonii care se plimbau pe acolo.
Văd cum se apropie un demon de mine si ma dau nu usor in spate.Alex POV.
Ma apropii usor de el,prinzandu-i mana. Aripile sale erau albe,semn ca era alt inger exilat. Am ranjit in sinea mea,privindu-l.
-Eu,sunt Alex. Regele Iadului~
Acesta a încercat sa se dea iar in spate,dar l-am prins,tragandu-l langa mine.
-Iar tu esti..?
-C-Connor. A spus incet, evitandu-mi privirea
L-am dus la mine acasa,asezandu-l pe pat,iar eu langa el.
-Nu trebuie sa iti fie frica de mine~
Acesta a inghitit in sec,lasandu-si privirea in jos.
Am ranjit,ducandu-mi mainile spre fata lui,si obligandu-l sa ma priveasca in ochi. A tremurat usor,dar continua sa ma priveasca.
Il priveam adanc in ochi,acesta facand la fel.-Ai fost exilat,huh? Oare tu ce ai mai facut? Mi-ai pomenit numele? Ai facut ceva necugetat? Am chicotit ridicandu-ma de langa el
-P-poate.
-Iti spun doar atat. Ai grija cu mine vorbesti. Aici,ai incredere doar in mine,si vorbesti doar cu mine si Evelin. Servitoarea mea. Atat. Cei de aici ar putea profita de inocenta ta.
-se uita la mine s-sa profite de m-mine? Incepe sa tremure mai rău e-eu nu prea pot avea incredere in cineva de aici inghite in sec am facut o m-mica greseala si exilat... N-nu e drept.
-ma apropi usor de el Ba da,poti. In mine ma aplec usor, privindu-l in ochii
-inghite in sec s-spatiu intim
-Spatiu intim...? Ranjesc usor
-D-da incearca sa ma impinga
Chicotesc usor presandul de mine. Acesta rosind aparandu-mi un ranjet pe buze si ridicandu-i barbia cu doua degete acesta incepand iara sa tremure.
-De ce iti e frica de mine? Il privesc intens
-se face moale m-mie frica de tine? N-nu
-Nu iti e frica?
-N-nu oi fi eu inger dar nu mi frica incearca sa zambeasca dar ii tremura buza de frica
-Bine,fie iti da drumul
Acesta rasufla usurat eu scotand un mic chicot.
-Ai avea curajul... Sa ma saruti? Il privesc
-N-nu rosu
-O sa te sarut eu atunci. Il sarut scurt pe buze rânjind
-roseste ca dracu pff numa mie mi sa facut cald? Merge la geam si il deschide larg tot cald e.
-incepe sa rada Mie nu imi e cald~
-Tu te-ai obisnuit cu caldura asta
-Hehe~ vin in spatele lui
El se intoarce cu fata la mine tresărind.
Imi pun mainile deoparte si de alta a lui aplecandu-ma spre el.
Connor roseste eu ranjind acesta se întoarce.-ce priveliste frumoasa~
-nu mai frumoasa ca mine~ rad
-rosu nuj poate~ se uita in jur
-zambesc usor Iti mai spun odată... Nu trebuie sa iti fie frică de mine~
-incepe usor usor sa aiba incredere in el bine~
-asa zambesc
-il ia in brate multumesc ca mai luat la tine zambeste o sa ma revansez
-raspund la imbratisare puţin surprins Nu trebuie sa te revansezi. Era datoria mea sa te iau da mine. Iar acum,o sa am grija de tine.
Ii dau usor drumul si acesta incepe sa se plimbe prin camera.
Eu ma pun pe pat uitandu-ma la el si zambind
CITEȘTI
Ingerul si Demonul •Yaoi•
ActionConnor este un inger exilat in Iad,din cauza unei greseli. Acolo,el se imprieteneste cu un demon. Cel mai periculos demon,adica regele Iadului. Connor incepe sa dezvolte sentimente pentru Alex,regele Iadului.