Austin pov:
Fulgul meu de nea sta întinsă pe nenorocitul asta de pat de 5 ore.Simt ca înnebunesc! O țin de mana-i rece si stau cu capul pe marginea patului,încercând sa nu adorm.Dintr-o dată își mișca degetele si eu imi ridic capul.Se uita la mine confuză.
-Stiu unde este vârcolacul de primăvara.imi zice direct si eu rămân mai confuz ca ea
-Cum?o intreb cand o ajut sa se ridice din pat sa mergem in conac...
-Am visat-o.Chiar acum. Cat e ceasul?ma întreabă
-Este 23:30,ai dormit cinci ore.Cum adică ai visat-o?E o ea?intreb curios
-Nu stiu.Da,e fată...e in haita DarkWoods.Ea nu m-a văzut, doar eu pe ea si se certa cu fratele ei mai mare pe tema "nu aruncam cu pietre in parbrizul directoarei", a fost amuzant sa ii urmăresc. zice amuzata
-Aaa,deci de aceea chicoteai in somn..Maine mergem in haita aceea pentru un tratat de pace.Vii si tu,ești Luna mea si trebuie sa vii.ii spun si ea zâmbește.
*******
Silver pov:
Ma trezesc dimineața la ora 8:30 deoarece Austin nu vrea sa întârzie.
Merg in baie si imi fac un dus rapid.Merg in dressing si imi iau o pereche de blugi negri rupti in genunchi,botine negre cu ținte,un tricou negru si o geaca de piele albastră,o curea neagra cu un fulg albastru marin.Parul alb si lung mi-l las pe spate,fiind ondulat.Ies din camera si cobor in bucătărie pentru a manca ceva, stomacul meu își cere drepturile.
Ajung in bucatarie,unde dau de Austin îmbrăcat aproape la fel ca mine,doar ca era teniși si geaca de piele roșu închis. Se întoarce spre mine si ma apuca rasul cand il vad.Idiotul are un copan de pui in gura,telefonul in mana dreapta si mana stângă o are in par.Cand ma opresc din ras ii zic:
-Auzi,daca voiai sa mânanci masa,puteai doar sa întrebi...
-Haha,ce amuzanta ești. zice batjocuritor.Hai sa mergem!continua după ce a văzut ca am terminat de mâncat.
-Ok.Haide.spun si ii dau un sărut scurt și ma pun in scaunul din dreapta,el la volan si Kevin in spate.
****
După jumătate de ora,ajungem pe teritoriul haitei DarkWoods.Garda ne oprește si ne întreabă:
-Cine sunteți si ce căutați aici?Austin lasă geamul fumuriu de la Ferrari jos si cand Garda ii vede fata,spune:Alpha Suprem,imi pare rău de nepolitețea arătată.
Austin pornește motorul pana ajunge in fata unei vile putin mai mica decât a noastră. Ieșim toti trei din masina,iar in tocul ușii,ne așteaptă Alpha-ul haitei cu Luna sa.Amandoi nu au mai mult de 32 de ani,ne zâmbesc drăguț.
-Alpha Suprem.zice Alpha haitei DarkWoods lăsând capul in jos.
-Alpha. Luna.Ea este Luna mea Silver.zice si Austin ferm
-Luna..
****
Stau pe scaunul asta de trei ore si tot nu am găsit varcolacul de primavara.Ahh,ce proasta sunt!
-Austin,ma duc sa ma plimb prin haita.ii zic sufletului meu pereche.
-Bine,dar sa fii atenta,da?ma intreaba grijuliu.
-Voi,fi!ii răspund dandu-i un sărut..
Voi merge sa caut vârcolacul de primăvara. Ii spun telepatic..
Bine,ai grija.imi spune si închid linkulIes din biroul/camera de plictiseala a Alpha-ului si merg in curte,unde găsesc copii jucandu-se si mame care augrija ca puii sa nu se rănească sau pur si simplu bârfesc.
Merg mai departe si ajung intr-un luminiș. Ma opresc puțin, vreau sa vad ce mai pot face cu puterile astea.In jurul luminișului sunt copaci asa ca...încep sa arunc cu țurțuri de gheață in ei.Super!Nici un vârcolac de iarna nu a mai putut sa facă asta.zice White uimita.Serios?intreb si mai uimita
Vorbesc serios,Silver!Ești mai speciala..imi raspunde calma.Continui sa arunc cu gheață si cand termin aud:-Wow!Asta a fost uimitor!zice o fata blonda cu ochi verzi si îmbrăcată in verde.(media)
-Mulțumesc.Eu sunt Silver, tu ești...
-Sierra Mccartney.Imi pare bine. zice Sierra.
-Hai in haita,trebuie sa iti spun ceva.ii zic si o iau de mana pentru a merge in haita ei.
**********
-Stai,stai,stai!Deci tu spui ca sora mea are puterea naturii?intreaba Chris,fratele Sierrei,care ma înnebunește de vreo 25 de minute cu aceeași întrebare.
-Da,dar nu a descoperit-o inca.ii răspund nervoasa,Austin încercând sa ma calmeze ca deja vocea mea are tente de gheață.
Austin știe ce imi poate pielea cand sunt nervoasă.Am plecat din haita DarkWoods si cu acordul Alpha-ului i-am luat si pe Sierra cu fratele ei mai mare,care nu mai au părinți, acum ei fiind in custodia Mirei.Suntem in padure si vorbim dor noi patru.
-Chris,mai bine te calmezi.Crede- mă,nu vrei sa o vezi pe Silver mai nervoasa decât acum.zice Austin.
-Bine si cum putem sa ii facem puterile sa iasă la suprafața?intreaba Chris
-Noi am fost răniți.Asa ne-au ieșit noua puterile.Eu era sa fiu violata,dar violatorul a înghețat, Austin aproape a fost omorât aseară de mine si tot el m-a proiectat pe jos cu o minge de foc.zic ridicând din umeri.
-O fac!zice Sierra
-Pe dracu' faci!tipa Chris.
-Nu putem acum,trebuie sa fie timpul.Acum hai la somn e 22:00 noaptea iar noi vorbim in padure.Plecam spre haita,dar cand sa inaintam se aude un foc de armă. Un tipat.Si apoi....
Gata si capitolul acesta.Sper sa va placa..
Peace!
CITEȘTI
Cold as ice... //IN PAUZA//
Про оборотнейEa:Fata ciudată din liceu datorita parului alb ca zăpada,pielea de porțelan,ochii caprui reci ca gheata, si singura din liceu care este un vârcolac,nimeni nu știe acest aspect.Nu are nici un prieten.De familie este tratata cu răceală si are puteri d...