Nominacja 36

7 3 0
                                    

Nominowała mnie krztusiec

1. Jakiej jesteś orientacji seksualnej?
Hetero.

2. Co myślisz o ludziach o odmiennej niż Twoja orientacji?
Toleruję je i szanuję.

Za to nic nie mam do homowobów, nawet szacunku.

3. Co uważasz o "pannach lekkich obyczajów", tj. prostytutkach?
Nie oceniam ludzi na podstawie "grup", ponieważ to trochę jak "wrzucanie wszystkich do jednego worka". Słyszałam o przypadkach, w których młode, opuszczone matki były zmuszone do takiej pracy by zapewnić swoim dzieciom godne warunki. Nikt nie wie, do czego zmusi go życie.

4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Lekarzem psychiatrą.

5. Czy na coś chorujesz? Jeśli tak, na co? [w zamyśle chodzi mi o choroby przewlekłe]
Alergia, astma i nowotwór tarczycy (nie chcę podawać rodzaju, bo jest jeszcze te kilka procent szans, że jednak okaże się to zwykłym autoimmunologicznym zapaleniem tarczycy, czyli Hashimoto), a jeśli chodzi o choroby psychiczne to choruję na depresję i podobno anoreksję na przemian z bulimią, ale ja w to nie wierzę i nie uważam za prawdziwe. Jest też duże prawdopodobieństwo, że odziedziczę chorobę afektywną dwubiegunową. Pozdrawiam genetykę.

Poza tym mam problemy z kręgosłupem i wadę wzroku.

To wszystko brzmi strasznie żałośnie, więc lepiej osoby, które mnie nie znają, niech nie wyobrażają sobie jaka muszę być lub jak wyglądać.

6. Czy jesteś od czegoś uzależniony?
Od leków w formie tabletek.

7. Co sądzisz o wszelkiego rodzaju używkach?
Są wszędzie, ale nie tam gdzie powinny być. Ja osobiście, poza alkoholem, nigdy żadnych nie próbowałam.

Nie nominuję nikogo, chyba, że ktoś jest chętny.

*nie sprawdzone*

Kawa, czy herbata? - czyli nominacje!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz