PART 1 OF PART 1

512 33 0
                                    

Jisung -1991
Sungwoon-1994
Minhyun-1995
Seongwoo 1995
Jaehwan 1996
Daniel 1996
jihoon 1999
Woojin1999
Jinyoung 2000
Daehwi 2001
Guanlin 2001

✌♛✌

"Wahh.. Rumah bru!! "..teriak happy Guanlin simaknae..

"Hyung.. Besar jugak rumah ni.. Ni rumah siapa hyung? Kenapa dh mcm lama tinggal jer"...soal daniel dikaki tnya..

"Ni rumah halmeoni hyung.. Tpi tak lah lama dia tinggalkn..bru dua thun lepas.. Ahh.. Jgn risau lah.. Tk ada apa2 lah. Kalau ada apa2 kena dgn korng smua hyung akan bertanggungjawab terhadap korng.. Ok? "..ujar jisung yng pling tua disitu..

"Tak lah hyung.. Kami nk tau jer.. Apa jer dlm rumah ni? "..soal jinyoung.. Jisung diam..

"Aahh.. Molla.. Dah lah.. Pergi lah cri blik sndiri.. Sini ada 3bilik.. Hyung pkai blik hyung dulu.. So pndai2 lah korng cri.. Ara"..jisung bgi hujah terus tinggalkan sepuluh lgi mereka disitu..

Skrng ni Sungwoon Minhyun dan seongwoo jdi kepala besar..

"Mcm mana ni? Hyung rsa kita kena vote.. Siapa yng dpt siapa.. Setiap bilik 3 dan 4orng.."..ujar minhyun.. Diorng angguk shaja...

"Tak pyah susah lah hyung.. Mcm ni lah.. Hyung minhyun guanlin dan daewhi,seongwoo jinyoung dgn jihoon ,..jaehwan ,saya sungwoon hyung degn woojin stu room.. Ok? "..mausk daniel..

"Hyung jagalah diorng ok?..."..arah daniel. Minhyun keluh..

Diorang stuju shaja lah.. Masing naik ke tangga tingkat dua.. Dari aras atas smuanya cntik dan teliti sprti orng menjaganya.. Tiada hbuk dan sawang disudut dinding..

"Hyung.Bersih nya..."..puji guanlin..

"Kan.. Maybe eomma jisung hyung suruh orngnya bersihkan kot"..jwb woojin...

"Hah korng ..bilik ni kmi punya.. Korng dok sana diam2..ara"....teriak sungwoo Mereka angguk shaja...

"Hah. Korng" ..pnggil jisung yng bru shaja klur dri biliknya..

"Nnti dua ke empat orng teman hyung prgi beli brng dpur.. Kita mkn besar sempena dtng rumah ni.. Ok? Ingt jgn sentuh bnda yng bukn korng punya..ara.."..mereka hnya angguk lalu mereka masuk kedlm blik masing2..

Minhyun room's.

"Wahh hyungg..cntik btul bliiknya.. Ni ktil dua mcm mna? "..soal guanlin..

"Cntum lah. Aduhh kau ni. ."..perli daehwi..

"Dah2..cntum katil ni...hyung nk mandi.. Ingt kata2 hyung jisung"...dua dua maknae angguk.. Lalu mereka cantum ktil dan bersembang..

Seongwoo room's...

"Apa lah maksud dia tu kan.. "..soal jihoon ke jinyoung..

"Mana lah tau hyung ..hrp tak ada apa2 yng berlaku.. Ni dah kali keempat kita tukar rumah.. Hrp kita dpt still dlm rumah ni.. "..harap sijinyoung..

"Apa korng smbng?? "..soal seongwoo yng bru klur shaja dri blik mandi..

"Aah hyung. Tak lah pelik dgn ayat jisung hyung.. Tu jer"..pantas dijwabnya..

"Alah.. Tak ada apa2 lah.. Dha..korng mandi lah.hyung nk ikut jisung hyung.. "..lju seongwoo nk ikut.

"Lah hyungg..nk ikut"...rayu jinyoung..

"Mandi lah!pallyy..klau dua2 nk ikut prgi mandi sama!".. Teriak seongwoo..du2 bngun berlari kebilik air..

Sungwoon room's..

Wanna one ghost story [JIHYO]Where stories live. Discover now