Začiatok....

16 2 3
                                    

Malé copaté dievčatko menom Martinka (Maťa) si natešene po prvý rát kráča do škôlky. Vedľa nej ide jej najlepšia kamarátka Elizabeth (Eli) a ich dve maminy, ktoré veselo klebetia. akonáhle vojdu do triedy pani učiteľka ich s úsmevom privíta a povie, že maminky musia teraz na chvíľku odbehnúť a hneď sa vrátia. A tak sa Maťa s Eli rozlúčili s maminkami a rozbehli sa spoznať nových kamarátov. Zrazu pani učiteľka zvolá: "Deti ide sa von! Pekne sa poobliekajte pochytajte sa za rúčky šup šup na dvor!" Pani učiteľka sa ani nenazdala a už mala dvoj rad nedočkavých detí nastúpených pred dverami. "No vy ste ale šikovný" pochválila ich. No bol tu jeden háčik...... Maťa ostala sama ako prst ale v tom si všimla chlapca, ktorý tiež stál sám ako prst. Nuž prišla za ním a spýtala sa ho: "Ahoj, volám sa Maťka a ty?" " Volám sa Mike." "budeme sa spolu kamarátiť?" "Jasnéééé!" vykríkol. Od tejto chvíle sa z nich stali kamaráti na život a na smrť. S Mikom tvorili nerozlučiteľnú dvojku... Mali sa veľmi radi (kamarátsky samozrejme). No to ešte netušili, že keď prídu do školy ich kamarátstvo niekto naruší.....





Taaaaak....😁 Ahojte ľudkovia toto je môj síce druhý príbeh no ten prvý stiahnem. Začala som písať, lebo som sa inšpirovala svojimi kamoškami @NataliaZakova @rebecaknazekova kľudne ich môžete follownuť. Vážne ďakujem babeni mám vás rada.

My life....Where stories live. Discover now