De knappe leraar
Lola zit nog in het klaslokaal terwijl de bel allang is gegaan. Ze zit na te denken over wat ze vanmiddag is zal gaan doen. Die vraag word al beantwoord door de leraar. Lola nablijven! Zegt die tegen haar. Ze begint boos te worden. Zij had toch niks gedaan? Degene die aan het praten was, was haar bff Nadia. Naja denkt ze bij haarzelf liever nablijven dan met fake vriendinnen optrekken. Als iedereen uit de klas is, roept de leraar haar bij zich. Lola vind dat de leraar eigenlijk best knap is. Zijzelf is 17 en de leraar is 20. Er zit niet zo heel veel verschil in vind ze. De leraar riep haar dus bij zich en ja toen had ze spijt van dat ze erheen liep...Een fijn gevoel
Als Lola bij de tafel is gekomen, loopt meneer Sem naar de deur en doet hem op slot en plakt er een donker vel papier op. Sem loopt terug en doet precies het zelfde bij de ramen. Lola die kijkt hem verbaasd en vragend aan, maar ze krijgt er geen antwoord op. Meneer Sem begint ze voorzichtig, waarom plakt u alle ramen in het lokaal af...? Ze kan nog niet eens de tijd hebben om na te denken of ze heeft al een ander paar lippen op haar mond. Ze wil hem van haar afduwen maar het is zo fijn dat ze hem laat. Sem Tilt haar voorzichtig op en legt haar op zijn bureau. Hij begint met een lange Tongzoen. Daarna tijdens de zoen legt die zijn handen van haar benen steeds verder omhoog. Hij eindigt bij haar slipje. Sem kijkt Lola vragend aan. Lola wil wat zeggen maar het is al te laat zijn hand zit al bij haar slipje. Ze kijkt super boos. Meneer Leuven stop ik wil dit niet! Sem kijkt gemeen, hij zegt dat als ze niet doet wat ze zegt dat ze problemen krijgt en dat al haar cijfers veranderen in een onvoldoende.... Lola wil geen onvoldoendes maar ze wil ook geen seksuele dingen met meneer Leuven, ook al is ze verliefd op hem...Het volgende deel komt vanavond of morgen dat weet ik niet. Ik ben ziek dus ik kan de delen sowieso schrijven elke dag....
JE LEEST
De geheime liefde
RomanceLola zit in de klas naar buiten te kijken als plots de bel gaat. Eindelijk ze zijn vrij. Ze denkt aan wat ze vanmiddag allemaal gaat doen maar bedenkt dat ze niet kan. Dan plots dwingt een jongen haar om dingen te doen die ze niet wil. Wat moet ze n...