Dneska jsme šli po škole s Natkou ke mě domů.Jely jsme autobusem protože je to ke mě docela daleko.Když jsme dorazily tak jsme šli ke mě do pokoje.Nevěděly jsme co dělat tak jsme se šli do obýváků se koukat na televizi.Najednou chlápek v televizi říkal že našly starou mapu chrámu kde by mohl být ukrytý poklad nejméně 100 000 korun a že bude soutěž kdo mapu dostane.Rychle jsme s Natkou šli koupit obálku a známku napsali jsme dopis. S Natkou nám pořád vrtalo hlavou proč by o tom měla být soutěž přece kdyby ta mapa byla pravá tak nedělají soutěž tak jsme dopis vyhodily.Bylo asi už 18:00 tak šla Natka už domů.Já jsem to ještě nějak zkoumala ale na nic jsem nepřišla,potom přišly domů rodiče a zeptaly se jestli nezajdu koupit něco do obchodu."ok!" řekla jsem tak jsem šla.Přišla jsem do obchodu a koupila jsem: rohlíky,chleba,máslo,mléko a něco sladkého.Vždycky když du směrem domů od prava tak se koukám na informační tabulku.Když jsem se koukla tak tam bylo napsáno o té mapě ale nestihla jsem si to přečíst ,protože za mnou běžel nějaký chlap.Rychle jsem strhla zprávu a utíkala s nákupem pryč.Utekla jsem za strom a chlap utíkal dále ,protože si myslel že jsem utíkala dále.Když jsem se mu schovala tak jsem šla už domů a dělala jsem že se nic nestalo.Přišla jsem domů a bylo asi tak 19:30.Vybalila jsem nákup a dala si sladkost.Koukla jsem se co dávají v televizi a byli tam průměrnákovi tak jsem se koukala.Ve 21:00 jsem šla spát.K ránu jsem už nemohla spát tak jsem si rozsvítila lampu a přečetla jsem si tu zprávu kterou jsem včera ztrhla z nástěnky.psali tam:Ten kdo vymyslí nejzajímavější příběh o chrámu co se tam mohlo stát vyhraje mapu + 50 000 kč. Zajímalo mě to čím dál tím více a Natku také o všem jsem jí řekla teda kromě toho že mě ten chlápek honil.Bylo nějak tak 7:15 tak jsem šla do školy.Ve škole to byla klasika prostě nuda:).Tentokrát jsem šla já k Natce ne ona ke mě.Nějak jsme to řešily a řekli jsme si: ZAPOJÍME SE <3.
YOU ARE READING
BFF CLUB
Short StoryJe to o 2 bff Natce a Máji.Vydají se na výpravu za tajemství.dále už nic nebudu prozrazovat a užijte si příběh. A už ted by jsem se chtěla omluvit za pravopisné chyby