Baba,yorgun argın eve döndüğünde 5 yaşındaki oğlunu kapının önünde bulmuş.
Çocuk babasına;"baba 1 saatte ne kadar para kazanıyosun?" Diye sormuş.
Zaten eve yorgun gelen baba , seni ilgilendirmez demiştir.
Bunun üzerine çocuk;" Babacığım lütfen bilmek istiyorum" diye cevaplamış.
Babası illa bilmek istiyorsan " 20dolar kazanıyorum"diye cevaplamış .
Bunun üzerine çocuk "peki bana 10 dolar verirmisin" diye sormuş.
Babası iyice sinirlenip ,"benim senin saçma oyuncaklarla harcıycak param yok 'demiş .
Derhal odana git ve kampını kapat demiş çocukta hemen odasına çıkıp kapısını kapatmış.
....
1 saat sonra baba sakinleşmiş ve düşünmüş "Ben ona niçin parayı istediğini bile sormadım demiş".
Yukarı çocuğun odasına çıkmış ve kapıyı açmış .
Yatağında olan çocuğa; " uyuyor musun ?" Diye sormuş.
Çocuk ," hayır " demiş.
" Al bakalım istediğin 10 doları, sana az önce sert davrandım affet beni demiş.
Çocuk sevinçten haykırmış"teşekkür ederim babacığım demiş".
Yastığının altından diğer buruşuk paraları çıkarmış , bunu gören baba iyice sinirlenerek " paran olduğu halde neden para istiyorsun"? demiş.
Çocuk " ama yeterince yoktu" demiş ve paraları babasına uzatarak; "ışte 20dolar, 1SAATİNİ BANA AYIRIR MISIN?" DEMİŞ.....BENİM YAZMA BECERİM BU KADAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 SAATİNİ BANA AYIRIR MISIN?
AléatoireBir çocuğun babasından 1 saatini ona ayırması istiyor.