Bahar Kutlu
Marketten birkaç bir şey aldıktan sonra eve geldik.Eve geldiğimiz anda herkes iş paylaşımı yaptı.Nazlı ile Su mutfak,benle Eylem salon.Eylem süpürgeyi çıkardığı gibi süpürmeye başladı,bende camları silme banyodan temizlik malzemeleri almaya gittim.
Geldiğimde Eylem evin yarısını süpürmüştü.Maşallah valla.Ben bile anca bir ya da iki saat de evin yarısını süpürüyorum.Ben de biran önce camları silmeye başladım.Camları pırıl pırıl yapmak için canım cıktı ama yine de yaptığıma deydi.
Sanırım Su ile Nazlı'nın da işi bitmişti.Onlarda mutfaktan gelince hepimiz birlikte koltuğa oturduk.
Nazlı:Kızlar ev işi bitti,bende bittim.
Eylem:E ev işi bittiğine göre,biraz eğlenmeye baksak.
Su:Eylem ne eğlenmesi biz burada öldük resmen.sen ne diyorsun?
Bahar:Evet kızlar bende daha enerji bol.
Eylem:Aslan Bahar be.
O sırada kapı çaldı.Tabi ki Nazlı kapıya bakacak.Çünkü bizim evde kapı bakma görevi hep Nazlı'nındır.
Erkekler gelmişti.Bu sefer Mücahit de gelmiş neden ki acaba?
Eylem:E neden geldiniz?
Fethi:O nasıl bir soru ya.
Feyzullah:Bizi istemiyorsanız gidebiliriz?
Nazlı:Hayır.Genellikle kötü bir haber getirmek için geliyorsunuz da.
Ateş:Bu sefer kötü haber için gelmedik.Yani korkmanıza gerek yok.
Bahar:Ben size kahve yapayım o zaman.
Mücahit:Kahve ne yenge ya.Çay yok mu çay?
Bahar:Var.Hemen yapıyorum.
Ben çay yapmak için mutfağa gittim.Arkamdan beş yada on dakika sonra Eylem geldi.Ben bana yardım edeceğini sanıyordum ama Eylem oturmayı seçti.
Eylem:Ya senin kuzenin ne zaman gelecek?
Bahar:Bir iki saate burada olur.Ne oldu neden sordun?
Eylem:Meraktan ya.
Bahar:Meraktan?
Eylem:Evet. Ne oldu ki
Bahar:Bilmem...Sen orada oturacağına bana yardım etsene.
Eylem:Tamam.Ama yalnız ben çay nasıl yapacağımı bilmiyorum.
Bahar:Ben sana öğretirim.Merak etme.
Eylem çayı sonunda ocağa koya bildi.Bizde çayın olmasını bekledik.Benim kafamda takılan soru Mücahit neden geldi?
Sevgilisi olsa,hayır yok..E neden geldi o zaman.Yanlış anlamayın Mücahit'i seviyorum.Ama ben çok meraklı bir insan olduğum için böyle iki saat düşünürüm.
Eylem:Bahar çay oldu mu?
Bahar:Eylem bak işte çaya.
Eylem:Çay yapmasını bilsem ben yapardım.
Bahar:He tamam olmuş zaten.Ocağın altını kapat.
Eylem bardakları çıkardı.Bende çayları koymaya başladım.Acaba tatlıdan koysa mıydık? Yada koymayalım mı?
Bahar:Tatlıdan koyalım mı?
Eylem:Bilmem ki şimdi.
Bahar:Yada koyalım ya.