Merkezde kalabalık bir cafeydi bu, garsonluk yapacaktım. Bunun için yeniden ailemi ikna etmem gerekliydi. Biraz zor olsada ikna ettirmistim. ailemin onayı ile başlamıştım işime. Hergun Sabah 8 ile akşam 11 arası çalıştığım is yerinin temizlik işlerinin henüz müşteriler gelmeden bitirmek için yola çıkardım
Son zamanlarda çalıştığım is yerinin cok yakınında bir lise inşa ediliyordu bu bir kız lisesiydi 2012 tarihinde hizmete acılan lise yeni kayıt yapan öğrencilerle dolup taştı. Kaydını yapmaya gelen öğrencilerden biri kübra isimli, neşeli aynı zamanla cevresindeki insanlara huzur veren biriydi. Ve cemre; kubranin arkadaşıydı hayatımda ilk defa aşık oldugumu hissettiren insan cemreyle tanışmamız biraz zaman almıştı çünkü cemre burada okumuyordu. Arkadaşları burada kayıt yaptıklarından dolayı onları görmeye gelirdi bende bu sebebten onu her gelişinde gorurdum geçip giderdi bi ara gözleri gözlerime takıldı ve dedim ki kendi kendime bu kız bana göre değil davul bile dengi dengine hani şöyle tarif etmek istiyorum bir mahallenin zengin kızı ile fakir erkek olur ya biz onunla tam anlamıyla bu ikiliydik çünkü cemre temiz giyinen varlıklı ve iyi bir aileye sahipti. Bense o dönemler aileme katkıda bulunmak için sürekli çalışırdım. Zamanla Cemreyi sürekli görmeye başladım. O ilk gün giydiği kırmızı gömleği tam 7 senedir unutmuyorum. Sorsan sevmedi derler biz ask adına fazla bisey bilmiyoruz ama yüreğimizin yandığını hissettiğimiz kadına aşık oluyoruz çünkü onlar bambaşkadır. Ve herkesten özeldir. Onların hüznü onların sevinci sizin için yeryüzündeki herşeyden önemli bir hal alir Devam edecek...