💞9💞 √

360 23 0
                                    

Koukla jsem se jestli někdo před chatkou neni a vydala jsem se ven....Pak jsem dala signál El že může jít..„To je takový vzrůšo!!“Pískla El„Shhhhhhhh!!Nesmí nás nikdo viďet ani slyšet.“Nevině se na mě usmála a my pokračovaly dál v cestě.

Konečně jsem se dostaly do hlavní budovy .Otevřely jsem dveře a vešly dovnitř .Vyšly jsem schody ,tam byly dveře ze kterých šlo světlo vešly jsme dovnitř a...

„Čauuu...“Pozdravili nás všichni Mac a Tinus už byly tady..

„Ahoj holky ...Tak je tady Zain ,Katy ,Mondanc ,Zack ,Jack ,Thomas ,
Betty ,Joy ,Kevin ,Já ,Soffi ,Lilly ,Maxima , Benny, Tinus ,Lolla,Amy a Elis.“ Ukazoval na každého člena Mac.

Bylo nás tu hodně.Zain začal točit lahví.
Padla na Mondanc a Joye .

„Takže Joyi.........Dej si francouzáka ze Soffi.“
Natáhnul se k ní a začali se líbat dokonce i Soffi začala spolupracovat jestli oni spolu něco nemají.

„Dost, dost ,stačí. “řekl Benny.

„Tak toč Joyi.“
Joy vzal flašku a padlo to na El a na Kevina.„Hmm El co ti dáme za úkol?....Už vím sundej si triko.“

„Cooo?“
Asi jí došlo že si ho bude muset sundat tak i tak takže si ho sundala.
„El toč.“ Vzlala lahev a točila ...takhle to šlo dál na mě to padlo 1. na El 4. na kluky 2..

Začal točit Kevin...Padlo to na mě„Hmm.....tak třeba dej si se mnou
FRANCOUZÁKA.....“ Vykulila jsem očí „Zapomeň.“ Uchechtla jsem se. Tinus se zvednul a řekl„Co si to sobě myslíš?“
,,Do toho ti NIC není." Usmál se.
Kevin mu dal pěstí .Tinus mu dal taky.

„Néééé.“Začala jsem brečet....
Už si dali několikrát pěstí .Tinusovi tekla z nosu krev,taky ze rtu a obočí..

Tak a dos!Řekla jsem si.Vešla jsem mezi ně a dostala jsem od Tinuse do tváře.Okamžitě jsem se ocitla na zemi a zamlžilo se mi před očima.
---------------------------------------------------------
Pohled Elis

Najednou se Amy skácela na zem a Tinus si hned kleknul vedle ní a dokonce mu upadla slza.Vzal ji do náruče a ona pořád bezhybně ležela.
Přišla jsem tam a začala brečet.

„Rychle dojděte někdo pro vedoucí.“ zakřičel někdo.Já jsem se okamžitě zvedla a běžela pro vedoucí.
Seběhla jsem schody a zahnula do pokoje hlavního vedoucího.Zaklepala jsem a po chvlince se otevřely dveře.

„Dobrý den pojďte se mnou rychle!“U posledního slova jsem trochu zvýšila hlas a přitom se mi trochu zlomil.
Chytla jsem ho za ruku a táhla za sebou.
---------------------------------------------------------
Pohled Amy

Probudila jsem se na něčem tvrdým.
Po chvilce mi došlo že jsem u zdravotnice.

Otočila jsem se a uviděla jsem Tinuse.Když si Tinus všiml že jsem se vzbudila tak se usmál.Měl úplně červený oči a já si všimla že brečal.Chytl mě za ruku.

„Už je vzhůru?“Řekl někdo.
„Ano.“Odpověďel Tinus.

Pak mě zdravotnice ješte zkontrolovala a pak jsme šli na pokoj .
Zjistila jsem že už je poslední den tábora a že zítra se jede domu .Achjo to tak rychle uteklo.Pak jsem šla si ještě zabalit věci který rozhodně už potřebovat nebudu .

😊AHOJKY😊
TAK CO LÍBILA SE KAPITOLKA?
DOUFÁM ŽE JO.JINAK OMLOUVÁM SE ŽE JE TOLIK NEPÍŠU.DĚKUJI VÁM ŽE ČTETE MOJE KNIHY.
VAŠE:

RAINBOWUNICORN166
😘                                                😘

DANCE WITH YOU [Marcus & Martinus]√Kde žijí příběhy. Začni objevovat