cap 21

1.3K 44 7
                                    

Geamul se sparge și prin  el zboară gloanțe prin toată clasa. Toată lumea este la pământ. Eu cu David ieșim din clasa și plecam afara sa vedem cine sunt cei care au tras în noi. Este clar că în noi au vrut să tragă. Ieșim repede afară și cei care au tras în noi sunt uni din mafia Scorpion. Mafia Scorpion este mafia unui vechi fost prieten. Fost prieten pentru că a încercat sa mă violeze la 13 ani. Da el acum ar trebui sa aibă 21 de ani. Sunt 5 tipi bine făcuți. Incepem sa ne batem cu ei, unu vine spre mine încercând să îmi dea un pumn in stomac. Mă feresc foarte ușor și îi dau un pumn în față, un picior la bijuteri și la sfârșit un glonț în cap. Mai vine unu și fac la fel doar că primește un glonț în inimă. David a omorât și el doi tipi. Mai este unu. Mă apropri de el îi dau un pumn în stomac și unu în fata. Îl omor repede și mă uit în sus la clasa noastre unde îi vad pe colegi noștri care se uitau la noi cu surprindere pe fețele lor. Ne întoarcem în clasa, unde toți șușoteau.

Profa: ce caută doi adolescenți cu pistoale la școală?

Eu: profa tăceți din gura aia și dacă nu vreți să vă zbor creeri pe pereți nu mai ziceti la nimeni și asta este valabil pentru toți!le zic și plec in banca mea, urmată de David.

Nimeni nu mai zice nimic. Orele trec repede și eu plec la sediu iar David la el la sediu. După ce ajung la sediu întru în biroul meu și vad un ditamai teancul de hărți și dosare. Mă apuc sa  vad ce mai e pe aici. Ok trebuie sa mai trec pe aici.

După 30 de minute:

In sfârșit am terminat cu treburile. Ies din birou și plec acasă pentru că mor de somn, ajung acasă si îmi fac un duș și mă pun in pat. Imediat adorm și intru in lumea viselor.

De dimineață:

Mă scol pe la 11 pentru că am dezactivat alarma. Îmi fac un duș revigorat si ies infasurata într-un prosop pufos negru îmi iau o lenjerie intimă, ma inbrac într-o pereche de blugi negri și un pulover roșu mai larg.

 Îmi fac un duș revigorat si ies infasurata într-un prosop pufos negru îmi iau o lenjerie intimă, ma inbrac într-o pereche de blugi negri și un pulover roșu mai larg

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă machez simplu cu: rimel, corector si un luciu de buze transparent. Azi am de gând să cumpăr la ceilanti cadouri sa scap, ca după sa nu uit. Cobor jos și îmi pun într-un bol cereale cu ciocolata si lapte. Mă uit la ceas și vad ca este 12. După ce mănânc îmi iau un Lamborghini Aventador negru mat și plec la mall. Maine trebuie sa ajunga și ceilanti, adică Luk,Alin, Close, Beti și Ana. Deci sa trecem la cumpărături.

După 4 ore: este ora 4 și eu acum am terminat sa le iau cadouri, dar nu i-am luat și lui David. Na plimb pe aici si de odată într-o vitrină vad un ceas superb:

Îl cumpăr și mai cumpăr inca ceva, după ce am terminat am zis sa îmi cumpăr ceva pentru Crăciun că doar este o seara specială

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îl cumpăr și mai cumpăr inca ceva, după ce am terminat am zis sa îmi cumpăr ceva pentru Crăciun că doar este o seara specială.

După 1 oră: am ajuns acasă ieeeiii. Nu mai pot, mă dor toate toate oasele. Imi fac un duș și ma inbrac intr-o pereche de pantaloni de trening gri, un tricou de al lui David care la lăsat aici și o pereche de adidași. Mă duc în bucătărie si îmi iau o cutie de înghețată, după care intru în living și caut in pe laptop un film dar nu am găsit nimic așa că pun Tom și Geri. Ce? Oi fi eu mare dar sunt tot copil și imi plac mereu mă fac să rad.

De dimineață:
Mă scol din cauza telefonului care suna neîncetat. Îl iau somnoroasă și răspund:

C T

Eu: da.

Ana: deschide odată ușă asta că stăm pe afară!

Eu: hoooo fa mă sculași din somn. Aoron e cu voi?

Ana: da.

Eu: vin acum.

C T Î

Mă dau jos din pat și vad ca sunt îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurți și o bustieră, îmi iau un vapor pe mine și merg jos. Le deschid ușa și vad o Ana, un Luk, un Aoron, un Alin, un Close și o Beti nervoși.

Close: ce ți-a loat atât?

Eu: taci și intră mai repede că încheț aici.nu mai spun nimic și intră în casă. Sa va arat camerele.dupa ce le-am arătat camerele am coborât jos sa mai vorbim până vin David și Aiden.

Eu: ce ați mai făcut!

Alin: mai nimic. Tu?

Eu: păăăăiii mai trebuie sa dau pe la sediu, am bătut-o pe curvuliță, am mai mers pe pistă, am mai bătut-o pe curva și am stat cu David, Aoron și Aiden. Am fost atacați de mafia Scorpion Voi?

Ana: ceeee?

Eu: da ne-a văzut toată clasa pe mine si pe David cum trăgeam cu pistoalele.

Aoron:........

Va urma

Hei mafioți mei. Ce faceți? Aș vrea să fac un Q&A puteți lăsa întrebările in comentari. Va pup😘😘😘😘

mafia Blake ❤ //Finalizată//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum