NANCY?!!

246 8 0
                                    

1 år senare......

(Martinus POV)
Jag satt i vänt rummet och väntade på att få besked om Marcus skulle överleva eller inte. Mina tårar rann ner för mina kinder. Jag såg ett par tjejer som kollar på mig och vissa grät. Jag orkar inte med fans just nu när jag är som värst. Inte nu när Marcus med i en bil olycka.

-OMG MARTINUS!! skrek alla tjejer till mig.
- det är inte läge att ta bilder nu tjejer förlåt
- MARTINUS SNÄLLA JAG BER DIGGGGG!
Innan jag hann säga något så kom det fram en tjej på kryckor och ställde sig framför dem.
- Lämna han ifred , ser ni inte att han mår dåligt!?
- Du ska väl inte bry dig om det? Vi vill ha en bild och det är inte ofta man ser han! Så flytta på dig!
- om ni inte flyttar på er nu så flyttar jag på er!
- chilla jävla hora vi går väl då!
- kunde inte ni komma på något bättre att kalla mig!?
Dem bara fnös åt henne och hon började gå iväg igen. Jag behövde tacka henne
-eehm ursäkta?
Hon vände sig försiktig om och kollade på mig med upphöjda ögonbryn.
- Tack.
- ingen orsak
- vad heter du?
- Wow , du kommer verkligen inte ihåg?
- Vad?
- för ett år sedan, Älskade du någon då?
- Ja, min flickvän.
- Vad heter hon?
- Nancy
- NANCY! Du valde NANCY!
- hur vet du vem det är?!
- Älskade du någon annan för ett år sedan? När hon sa det lät det som om hennes röst skulle brytas snart och en enstaka tår åkte ner för hennes kind.
- Aa en tjej... Min röst tonades ner lite då jag glömt Natalie för jag blev  sårad när hon flyttade och jag älskade verkligen henne.
- kommer du ihåg hur hon såg ut ? Sa tjejen
-  Brunt hår, blå ögon. Inte smal men inte tjock. Hon var ganska lång. Ljus rosa läppar. Hon var perfekt.
- Hmm det låter som om du saknar henne
- om jag gör!!
- Hon saknar dig också men du valde Nancy , Nancy hatade henne och gjorde allt för att ta henne ifrån dig.
- Hur vet du om allt detta?!
- Gissa 3 gånger
- Vän med Nancy?
- Jag trodde du älskade Natalie?
- Det gjorde jag också!
- Borde inte du veta vem hon är ifall hon skulle stå framför dig?
- såklart jag skulle är det ens en fråga!?
- då borde du veta vem jag är!
- Natalie!?
- wow yes äntligen wohoo jag är så glad! ( Se sarkasmen)
Jag kunde inte fatta det. Sär stod Natalie framför mig med ett brutet ben men annars såg hon likadan ut. Hur kunde jag inte se det?
- OMG jag har saknat dig så mycket.
Jag gick fram för att krama henne men hon backade bak.
- du valde Nancy , och du vet inte ens vem jag var innan jag sa det till dig typ.
- Natalie du flyttade , jag blev sårad och visste inte vad jag skulle göra!
- Martinus du valde Nancy
- Jag gjorde bara det för att jag var sårad!
- Jag är fortfarande singel och jag blev väldigt sårad när jag "flytta"
- Nata...
Mer hann jag inte säga
- du borde oroa dig för Marcus och inte en random flicka 
- EN sista fråga
Hon vände sig om och kollade på mig.
-säg då
- varför är du tillbaka till Trofors?
-är dina föräldrar verkligen så hemlighets fulla?
- vad menar du
- jag ska tydligen bo med er igen, gå i samma skola m.m för att den familjen jag bodde hos inte ville ha kvar mig för dem inte "tyckte om mig"
- VA?!
- jag vet , nu måste du bo med mig igen synd för dig....
Efter hon sagt det så gick hon iväg.

—————————————
Jag vet att egentligen ska mac & Tinus i gymnasiet men vi säger att det sitter ihop med grundskolan :))))💋💋🐾🐾

Hela mitt hjärta till dig ✔Where stories live. Discover now