Charlie měl pravdu, nakonec jsem šla do stájí a to hlavně proto, že jsem Nialla neviděla celý den a to i poté, co jsem mluvila s Cami a vytírala podlahy. Myslím, že bych to teď zvládla, kdybych na jednoho z nich narazila – myslím Harryho nebo Nialla, protože další 3 členi se na mně jen usmívají a když je vidím, pokračuju prostě dál- můžu se zachránit. Harry by řekl nějakou lamí slovní hříčku z Harryho Pottera a s jsem už zvyklá mluvit s Niallem. Možná na něj narazím, když budu uklízet a to mi připomíná, že je ve skutečnosti hostem centra. Ale dnes jsem neviděla žádného člena kapely takže jsem šla do stáje, ale nebyla jsem si jistá, co jsem očekávala. Udržela jsem si část Charlieho slov.. když mi říkal, že tlačení Nialla do obnovení jeho zničeného vztahu je nespravedlivé k Zoe.
Udělala jsem svou část a už jsem se snažila napravit tuhle situaci a já nemám nic na práci. Zda se to napraví, nebo ne už není moje věc. Nebudu trat na tom, aby se snažil víc, protože když nechce, nebudu ho do toho nutit.
Dneska když jsem čistila záchody jsem přemýšlela, zkoušela jsem pochopit pravý motiv mého odhodlání dát Nialla a Zoe znovu dohromady. Přišla jsem s dvěmi teoriemi.
První. Mám pocit viny za to co se stalo, za políbení ho, když jsem věděla, že měl přítelkyni. To co se stalo byla jak jeho tak moje chyba, ale mohu zodpovídat jen za své činy, takže to je důod, proč jsem chtěla opravit jejich vztach, jako bych chtěla vymazat to, co jsem udělala.
Druhá. Pokud by byl Niall ve vztahu, nemohla bych k němu cítit žádné city, jelikož bez ohledu na to, nikdy bych neukradla přítele. To by bylo zcela vyloučeno a já bych byla bezpečí před pocitem, že mě přitahuje host. Takže kdyby byl ve vztahu, byla bych zachráněna. Mohla bych říct sama sobě ´je to nemožné´ a prostě pokračovat; nicméně když je nezadaný, část mě mi říká ´je tu šance´ a já nechci ten malý hlásek v mé hlavě.
Stála si nejsem jistá, která teorie je správná, pravděpodobně kombinace obojí, ale stále. Oboje je velmi sobecké a cítím se zahanbeně, když přemýšlím jen nad sebou. To je proč, pro Zoe, dívku která pořád věří, že může být zase s Niallem, pro dívku která se opravdu snaží zachránit její vztah... Už nebudu nic podnikat ohledně toho.
„Přišla jsi,“ řekl hlas, když jsem vešla do stáje a vrátila se do reality.
Viděla jsem Nialla vedle Persephone, česal její hřívu a klisna vypadala extrémně potěšeně. Zafrkala mi na pozdrav, hlasitěji než ostatní koně, hlasitěji než Ares. Pohladila jsem černého koně, před blížím se Niallem, který se na mně jasně usmíval.
„Na chvíli jsem si myslel, že se neukážeš,“ přiznal, měl stydlivost v jeho hlase a očích.
Místo toho, abych mu řekla, že jsem vlastně myslela, že nepřijdu, protože to vypadá, že jsou věcí ještě složitější a řekla „Jako první jsem se musela postarat o jiné věci.“
Přikývl a znovu se zaměřil na Persephone, stále jí kartáčoval, zůstala jsem tam a chvíli se na něj dívala. Je žhavý, myslím, že by s tím souhlasila celá ženská populace, ale je i rozkošný, když se dívá na koně, kartáčuje hřívu, vypadá tak klidně a vytváří to zase jiný druh krásy.
Kluk jako on patří k nádherné dívce jako je Zoe, k modelce. Skutečně spolu vypadají skvěle, zatímco Niall a já se vůbec k sobě nehodíme. Nemám styl, jsem jednoduchá. Ano, mám ráda oblečení, ale je to jednoché jelikož nevidím důvod se oblíkat nějak speciálně k čištění toalet. On je na druhé straně, nosí drahé značky a koupí si, co chce. Vsadím se, že dokonce chodí na módní přehlídky jako host. Já jsem někdo, kdo chce být volný a jen pomáhat ostatní, on je celosvětová popstar. Ta nejpřirozenější věc je, že je s někým jako Zoe, snad s ní. Nicméně část mě doufá, že se nebude starat o rozdíly, které mezi námi jsou a že vlastně můžeme, já nevím, možná, dát se dohromady.
ČTEŠ
Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔
FanficAno, ztratila jsem otce, který byl nejlepším člověkem na celém světě. Ano, mám nevlastní matku, která je čarodějnice a kterou nenávidím nejvíce ze všech. Ano, mám dvě nevlastní sestry, které jsou jako osina v zadku, a které přišly o rozum když byli...