Linda's pov
Ik droomt heel mooi dat ik een superster ben maar die droom is snel voor bij ik word wakker van de wekker, ik sla knetter hard op de wekker. Ik sta op en loopt naar de badkamer gooi water in kleed me aan en poets mijn tanden en ga het ontbijt klaar maken. Als eerste is Dominic beneden en dan Anna. En jawel hoor daar beginnen ze weer op mij dat ik lelijk ben en zo dat ik niks kan HA moet jij maar op letten denk ik bij mij zelf. Ik pak mij fiets en fiets de oprit af naar Danique "heey" zeg ik zij schikt " wil je me dood hebben ik heb bijna een hard aanval, hahaha" "haha nee, alleen ik wil wel een beetje lol in mijn leven hebben niet alleen verdriet en woede." "Oke maar dan moet jeen stukje zingen voor mij." "Nu op straat!" "Ja jij heb zo'n mooie stem plzz?" "Oke zo lang niemand mij hoord kom ik fiets en zin anders komen we te laat , welk liedje?" "Ik wil geen vriendje meer van m4l"
"Ik wil geen vriendje meer Nooit meer Kerels zijn als players Ik snap niet waarom ze faken Ik wil geen vriendje meer Nooit meer Kerels zijn allemaal playersIk laat ze allemaal speace
Zo te horen heb je het allemaal zat
Zo te horen heb je jongens van je lijst geschrapt
Je geeft ze vertrouwen en dat wordt je nakt
Je bent wel boos maar toch blijf je me schat
Want er is 1 jongen 1 kerel 1 zwa 1 vent
De tijd zou komen dat je vlinders in je buikje hebt
Speel om te winnen
Ik rap als zend
Als je wilt zet ik me skills op een test
Ik wil geen vriendje meer
Nooit meer
Kerels zijn als play..." Dan bots ik tegen iemand aan ik zeg "sorry, sorry ik lette weer niet op sorry" hij zegt "geeft niet hoor, maar wat zong je net het was zo mooi." "Gwn iets, maar ik moet nu naar school." "Oh welk dan?" "Hier om de hoek." "Daar moet ik ook heen, misschien kan je me rond leiden?" "Oke ik ben Linda en dit is Danique." "Ik ben Harry ik zit net op school." Even later komen we op school, ik werd meteen door Dominic geroepen dat ik moet helpen ik zegt tegen Danique en Harry "tot later." Ik aan bij Dominic's kantoor aan ik zie vier jongens staan op eens komt Harry er aan. Hij stelt me voor aan "Liam, Louis, Niall en Zayn, jongens dit is Linda ik heb haar vanochtend ont moet nou ja we boste tegen elkaar aan." Toen kwam Dominic er aan "LINDA wat ben je aan het doen, waar blijf je nou je moet Anna sms dat ze vijf jongens moet rond moet lijden."
JE LEEST
Sprokjes met one direction.
Overighet gaat over linda zij komt in een moeilijke situatie. Harry is de nieuw jongen op school samen met liam, niall, louis en zayn Ze word gebeten door een wolf achtig ding en dat verandert alles.