Hoofdpersonen: Sophia en Mitchell
Bijpersonen: Ouders van Sophia&Mitchell, de school, klasgenoten en de beste vriendinnen van Sophia: Sofie en LolaPotverdorie denkt Sophia kunnen ze nou nooit een keer op tijd zijn!? Eindelijk daar zijn ze. Huh, er loopt een meisje bij? Zodra de meisjes bij Sophia zijn, stelt ze direct heel veel vragen. Wie is zij? Waarom zijn jullie te laat? De meisjes roepen direct:" rustig rustig Sophia 1 tegelijk. Sophia krijgt een appje en direct word ze rood:
Mitchell: Hoi Sophia afspreken vanmiddag💛😊
Sophia krijgt een misselijk gevoel, de vorige keer dat ze met Mitchell afsprak,probeerde hij haar te zoenen maar toen ze hem zachtjes wegduwde gaf die haar een duw en negeerde die haar maandenlang tot nu dus....Sophia besluit het wel te doen en als die het weer doet zoent ze mee omdat ze een crush op hem heeft.
Sophia: Oké is goed waar spreken ze af? x
Ze krijgt direct een bericht terug:" in het winkelcentrum x om 13:00 tot dan! Sophia krijgt een lach op haar gezicht. Meiden ik moet gaan ik app jullie wel Bye!
Ze gaat op weg naar het winkelcentrum.....Bij het winkelcentrum aangekomen gaat Sophia direct door naar 1 van haar favoriete shops. Daar ziet ze Mitchell al staan. Maar wacht ze zouden toch alleen afspreken? Sophia ziet 3/4 andere jongens staan. Mitchell kan ik je even spreken? Ja tuurlijk schatje antwoord hij. Schatje denkt Sophia verbaasd. Mag ik vragen waarom je mij schatje enzo noemt? Vraagt Sophia. Mitchell antwoord niet direct. Omdat het goede vrienden van mij zijn... En daarom noem je mij schatje? Sophia moet lachen, dus alleen omdat hun je vrienden zijn ben ik nu opeens je girlfriend? Sophia schud haar hoofd. Sorry Mitchell maar dat gaat niet gebeuren.....
Stem zeker❤️🙈
Volg ook even mijn insta:"xesmeraldaxlauraxfleurx" alvast bedankt!