Mehveş birden arkasına döndü..Kucağında Deniz..
"Oo Kerem Sayer..Hangi rüzgar attı sizi buraya?"
"Bırak lan kızımı!Bırak dedim orospu beyinli!"
"Cık cık cık..Bence benimle böyle konuşmasan iyi olur Sayer(Gözleriyle Deniz'i işaret etti)Sanki şuan artistlik yapabilecek durumda değilsin gibi.Yanlış mıyım?"
"T-tamam.Tamam bırak kızımı.Bırak ne istiyosan yapıcam."
"Ben sadece SENİ İSTİYORUM!"
"Ne saçmalıyosun sen be!"
O sırada Can arkadan yavaş yavaş Mehveş'e yaklaştı.Kerem'e çaktırmamasını işaret ederek..
"Bak Mehveş..Bak canın yansın istemiyosan bırak kızımı.."
"Hadi ama Kerem!Ben bu çocuğa Zeynep'ten bin kat daha iyi annelik yaparım!Senin yanına yakışan bir eş olurum.."
Ve tam o anda Can Mehveş'in elinden Deniz'i aldı ve uzaklaştı.
Mehveş neye uğradığını şaşırmıştı.Hala olayı kavramaya çalışırken yüzüne inen yumrukla yere çakıldı..
Kerem karşısındakinin bir kadın olduğunu unutmuş,deli gibi dövüyordu.Can Deniz'i polis arabasının oraya götürdü.
Kerem Mehveş'in saçlarından tutup yere vuruyor,birkaç kez tekmeleyip küfürler savuruyordu.
"Kerem!Yeter bu kadar!Ona cezasını adalet verecek."
"Volkan(Polis memuru) abi bırak öldüreyim şu piçi şurda."
"Ya Kerem..Bak sen bu kadar müsaade ettiğime şükret.Amirim öğrense işsiz kalırım."
"İyi.Ama son birşey istiyorum senden..Son.."
"Neymiş?"
"Bak şimdi....(Devamını birazdan öğreneceksiniz)"
-
Zeynep hala ağlıyor ve bir yandan Kerem'den haber bekliyordu..Kapı çaldı,Zeynep koşarak kapıyı açtı..Can Mehveş'i kolundan tutmuştu.
"Can?Bu-"
"Soru sorma yenge yarım saatin var :D"
Zeynep biranda Mehveş'i saçından sürükleyerek içeri çekti.Yağmur onu engelleyecekken Can tuttu "Bırak hıncını alsın."
Zeynep,Mehveş'in saçlarını eline dolayıp kafasına iyice baskı uyguladı.Sonra sertçe yere fırlattı.Sert birkaç tekme attıktan sonra üstüne çıkıp tırnaklarını geçirdi..
"Sen ne biçim insansın?Nasıl yaptın?Niye yaptın?Niye aldın çocuğumu benden?Peki benim bunu senin yanına bırakacağımımı sandın ha?Söyle!"
Zeynep Mehveş'i deli gibi döverken kapı tekrar çaldı. "Deniiz" Zeynep Mehveş'in üstünden kalkıp kapıya koştu.Kerem'in kucağındaki Deniz'i aldı.
"Annecim..Kızım..Meleğim..Prensesimm." Kokusunu içine çeke çeke sarıldı.Kerem'de Zeynep'e sarıldı..
Az sonra Kerem'in memur arkadaşı Volkan geldi.
"Oha.Yenge sen neymişsin :D parçalamışsın kızı."
"Yapar benim karım."
"O zaman ben artık alıyım şunu."
"Al."
Melis Mehveş'e: "Biliyo musun senin için 1 gram üzülmüyorum.Sen benim kuzenimsin ama Zeynep sahip olamadığım kız kardeşim.Ve şunu bil ki ne yaparsan yap Zeynep'in tırnağı bile olamazsın.Seninle aynı soyadını yaşıdığım için utanıyorum adi sürtük!Bir daha yiğenime elini sürersen o ellerini götüne montelerim!" waaooww :D