People help the people- Birdy Bu sarkıyla dınleyın..
Yeni bir sabaha gözlerimi umutla açmıştım.Ben ne zaman mutlu olacaktım ? Gerçekten beni seven birileri ne zaman çıkacaktı? Bu kadar acı yetmemiş miydi ki sanki? Ben artık aldatılmaktan da aşktan da yorulmuştum. Ne zor şeydi öyle. Bir anlık mutluluk için ömür boyu acı çekiyorsun. Sanki biri kalbine bir bıçak saplıyor. O geldiğinde her şeyi unutuyorsun. Ama o yokken.. Karanlık,boş. Benim gün ışığım beni karanlıkta bırakıp gitmişti. Beni kocaman derin bir yarayla bırakıp gitmişti. Peki ben bu yarayla birini sevebilecek miydim? Tekrar aşık olabilecek miydim? İmkansız. Etrafıma baktım. Her sey darmadağındı. Peçeteler.. çikolatalar.... filmler.... kurumus güller.... Beni nasıl aldatabilmişti ki ? Gözlerim ağlamaktan şişmişti. Birbirinden değerli arkadaşlarım her fırsatta beni dışarı çıkarmaya çalışıyordu. Ama çıkamazdım işte.. Yapamazdım. Güçsüz olmaktan nefret ediyordum. Kapı usul bir şekilde açılınca içeriye 3 tatlı arkadaşım girdi. Beste, Damla ve Serenay. Yıne deneyeceklerdi...
'' Kalk artık Selen gidiyoruz.'' dıye kendınden emın bır sekılde konustu Beste. Bu kızı sevıyordum. Benım aksıme kendıne guvenı tamdı. Umarım yasadıklarımı yasamazdı.. Umarım.
'' Nereye gidiyoruz. Ben hiç bir yere gitmiyorum tamam mı ? Herkesin bana canavarmışım gibi bakması sinirimi bozuyor. ''
'' Bak böyle çıkarsan tabi öyle bakarlar. Şimdi beraber yaz tatiline çıkıyoruz tamam mı ? ''
'' Saçmalama Beste. Nereye gidicez ? ''
'' Antalya ' ya ! '' dıyerek bagırdı Serenay. Kıskanarak soyluyorum bence ıcımızde en guzelı oydu. Sarı sacları onu daha da mukemmellestırıyordu. En neşelimiz oydu. En cılgınımız da bendım ama ıste.. Her neyse.
'' Kızlar bakın sız gidin ben gel-''
'' Kapa çeneni ve banyoya yuru ! '' diye bagırdı Damla. En agresifimiz oydu ve en büyüğümüz olmamasına rağmen en olgunumuz da oydu. Onun dedıklerıne karsı gelemıyordum. Bılmem belkı de korkuyordum... Usengec adımlarla banyoya ılerledım. Leş gibiydim. Yarım saatlık bır dustan sonra sac makyaj vs. seylerı zorda olsa yaptım. Herkesın ıgrenmıs bakıslarını cekemezdım. Cıktıgımda kızlar tatmın olmus sekılde bana baktılar. Ben banyoday^ken sanırım bavulumu toplamıslardı. Umarım annemı unutmamıslardır.
'' Beste anneme ne diycez ? ''
'' Kızım kac gundur olu gıbı yatıyosun kadın da hemen ızın verdı dogal olarak. ''
'' Ah peki.''
Damla'nın şirin minicooperına atlayarak havaalanına gıttık. Igrenmıs bakıslar yerıne erkeklerın hayran bakıslarına maruz oluyordum suan. Ama umurumda degıldı. Erkeklerden nefret edıyordum.Her zaman bır yıgın soz verıp ıs zora gelınce sıvısıyorlardı. Onlar bız kızlara yetecek ozellıkte degıldıler. Evet kendımı boyle avutuyordum. Onlar ıgrenc onlar kotu sen daha ıyısın Selen.. Sen daha ıyısın vee bır dolu yalan daha işte.. Odama kapandıgımda bunlardan mılyon tane duymustum. Ucagımız 5 dakıka sonra kalkacaktı. Yerlerımıze oturup beklemeye basladık. Iste kalkıyordu... Yenı bır hayata merhaba....
***
'' Selen agzın acık kaldı. O kadar da bellı etme otele ölüp bittiğini. ''
'' Ama burası mükemmel ! ''
'' Sen daha mükemmelsin.. '
Bu yabancı sesle arkama döndüm. Esmer yakısıklı bır cocuk bana sırıtarak bakıyordu.Ya teşekkür edecektim ya da suratının ortasına yumruk gecırecektım. Ne ? Ben kalbı kırık bır kızım tamam mı -,-
Konusamayınca Damla koruma ıc gudusuyle onume gectı.
'' Hey sen bır daha benım kızıma laf atarsan cok kotu olur. O buaralar kotu zamanlar gecırıyor. ''
Ne? Ahh Damla ahhh ! Damla'nın onune gectım.
'' Sen onun kusuruna bakma. Olayı buyutmeye bayılırda. '' dedım gozlerımı devırerek. Boyle de cok tatlı oluyorum ha odaya kendımı tıktıgımda farkettım. Hayır kendımı begenmıs degılım.
'' Hıc sorun degıl. Ben Berke.'' dıyerek elını uzattı. Kısa bır sekılde elını sıkarak otele ılerledım.
Arkadan bana seslendı.
'' Telefon numaranı alabılır mıyım? ''
Boyle bır sey dedıgınde sınır olmustu. Her erkek aynıydı ıste! Sınırle arkamı dondum.
'' Asla alamazsın ! ''
'' Hım pekala asi kız ben bulurum bir şekilde. ''
Hızla otele gırdıgımızde Beste ye dondum.
'' Bızı getırdıgın yere bak ! Su pıskopat cocuk bana musallat olacak ! ''
'' Uzgunum o buranın sahıbı yapabılecegım bır sey yok... O Berke ! Aman Allah'ım cok tatlıydı degıl mı ? ''
Merhaba hıkayeyı begenıcegınızı umuyorum. Begenı olursa devam etmeyı dusunuyorum. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevebilir miyiz sence ?
RomanceTerkedılen bır kız.. Ve onun eskı yakısıklı sevgılısı...Ya kız her seyı unutur da tekrar barısırlarsa.. Ya bunun sebebı bır kazaysa...?