Een nieuwe volger

132 2 0
                                    

Het was een gewone schooldag ergens in januari. Volgens mij scheen de zon een beetje.
Anne was op school. De lerares was wat aan het uitleggen. Maar Anne luisterde niet. Ze verveelde zich.
Anne pakte haar telefoon uit har tas. Ze ging op haar instagram. Ze plaatst daar foto's op sinds ongeveer een jaar, Maar ze denkt dat niemand haar mooi vind. Maar wat ze niet wist was dat hier snel verandering in zal komen.

Maar Anne zat op haar instagram. 34 likes op haar foto. Maar geen reacties. He. Iemand is begonnen haar te volgen. Even kijken.
Tussen haar likes stond het berichtje: "Drissgg" volgt je.
Anne was wel benieuwd hoe hij eruitzag. Dus ging ze naar zijn instagram. Woww. Hij is knapt. Die ga ik volgen. En ze drukte op de volgknop. Toen scrollde ze even door zijn fotos. Hij was echt heel knap. Hij was van marokkaanse afkomst. Alleen hij was 5 jaar ouder. Maar volgens Anne maakte dat niet zoveel uit.

"ANNE, Doe je telefoon is weg. Of ik pak hem af tot het einde van de dag" De lerares stond naast haar..
"Maar deze les is zo saai"
"En dan denk je: Laat ik is op instagram kijken naar een half naakte jongen?"
"Half naakt?" Anne keek op haar telefoon. Oops. Op haar telefoon stond een foto van Driss zijn sixpack.
"Het spijt me, Ik doe hem al weg." zegt Anne geirriteerd.
Tien minuten later gaat de bel. Dit was haar laatste les vandaag. Weekend. 
Anne pakte haar jas uit haar kluisje. En liep naar haar fiets toen Nicky aan kwam rennen. Nicky is haar beste vriendin sinds de eerste dag hier op school. Dat is alweer vier jaar terug. Wat gaat de tijd toch snel.
"Anne, Ik moet je wat vertellen...."

Gewoon een liefdesverhaal...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu