3. Gandaci si Tatuaje

697 67 7
                                    

3. Gandaci si Tatuaje

Am deschis cu piciorul usa casei mele si am pasit in interiorul acesteia, intr-o liniste de mormant. Totul era exact asa cum l-am lasat, dar prima grija care mi-a venit in minte a fost faptul ca mama nu daduse nici un semn de viata.

Cu ochii mijiiti am strapuns intunericul camerei si am inaintat pana in capul scarilor, incepand sa pipai incet peretele din stanga mea in cautarea intrerupatorului. M-am incruntat arunci cand am remacat ca becurile nu mergeau.

Orbeste, m-am pus in patru 'labe' si am urcat spre camera mea de la etaj. Odata ajunsa sus, mi-am intins bratele in fata incercand sa previn vreo lovitura si m-am indreptat spre usa baii, dar cu intr-o clipa de neatentie am inchis ochii si mi-am pierdut echilibrul, ajungand sa dau cu piciorul de coltul peretelui.

-La naiba! am injurat in soapta, masandu-mi piciorul.

Am luat o gura mare de aer iar dupa mi-am continuat drumul, asemenea unui orb. Mergeam schiopatand, insa ignoram asta, oboseala punandu-si mai aspru amprenta asupra trupului meu decat mica si insignifianta durere de deget.

Paseam anapoda. Nici nu stiam sigur unde eram, in ciuda faptului ca incercam din raspunteri sa ma folosesc de pereti ca de niste indicatori.

Dintr-odata am auzit usa de la intrare iar, intantaneu, inima mi-a tresarit. Cateva clipe mi-am strans ochii pentru ca ma usturau mult prea tare si mai apoi m-am intors din drum, indreptandu-ma spre bara de langa scari.

Persoana respectiva paru sa se inece si incepu sa tuseasca necontrolat, astfel oferindu-mi sansa sa-mi dau seama ca era un barbat. M-am miscat prudenta cativa centimentri in stanga, vrand sa imi dau seama cine era tipul, insa nu a mai fost nevoie dupa ce respectivul isi scoase telefonul si se uita in jurul sau, pentru cateva secunde si fata sa fiind strapunsa de lumina.

-Carter! m-am trezit strigand.

Acesta a tresarit cand si-a auzit numele si a miscat nelinistit lumina.

-Sus, dobitocule! am ras, pipaind podeaua cu talpa in cautarea scarilor

-Eli! replica, punand lumina pe fata mea.

I-am zambit si am coborat, apropiindu-ma de el si strangandu-l strans in brate- chiar daca eram sleita de puteri iar el era complet ud. Mi-am pus capul pe umarul sau si am zambit, inchizand ochii inainte ca lacrimile sa dea navala. I-am simtit mainile mari pe spatele meu mangaindu-l si buzele sarutandu-mi crestetul.

-Mi-ai lipsit atat de tare... am incercat sa spun fara sa plang

-Si mie mi-a fost dor de tine! mi-a zis, strangandu-ma si mai tare in brate. Mama m-a sunat si mi-a spus... ce s-a intamplat cu tata. a mai spus dupa o scurta pauza. Cum a fost posibil? zise iar vocea i s-a frant la sfarsit

-Este... prea mult de povestit... i-am raspuns, proprindu-mi capul mai adanc in umarul sau

-Inteleg... Haide, e taraziu si nu arati prea bine. imi saruta fruntea inca o data si ma impinse incet in spre scari

Am dat din cap, iar cand am ajuns in fata camerei mele am deschis usa si m-am trantit extenuata in patul moale. M-am intors pe burta si mi-am cufundat fata in perna, vrand sa scap de amintirea acestei zile.

-

Razele soarelui se rasfrangeau pe pielea mea bronzata si un mic suspin mi-a scapat printre buze. Sunetul alarmei m-a facut sa tresar asa ca mi-am miscat mana ca sa opresc sursa ce-mi innebunea mintea. M-am dat jos din pat innabusindu-mi un cascat si m-am indreptat spre baie, dar nu inainte sa imi iau niste haine de schimb.

Am intrat in incaperea luminata, incepand sa ma dezbrac. Nu ma interesa unde imi lasam hainele- aveam grija de ele mai tarziu.

Inca un cascat a avertizat sa imi scape printre buzele crapate, insa pe acesta nu l-am putut oprii. Mi-am dat capul pe spate, scarpinandu-mi scalpul si incruntandu-ma cand am gasit ceva asemanator unei coji.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark Demon [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum