Sunt in casa si sintr-o sata ma ia o greata si o ameteala de nedescris....merg la baie pentru a voma si imi dau imediat sema ca ceva e neinregula cu mine....mam imbracat cu ce am gasit la mana si a plecat in drum spre farmacie deoarece banuiam ce se intampla....Am cumparat in test de sarcina si m-am intors....Cand am ajuns acasa am aruncat hainele de pe mine si m-am dus in baie...acolo am facut testul si din pacate a iesit pozitiv..
De ce spun din pacate???....pentru ca eu sunt inca prea mica sa am un copil....Imi este foarte frica sa i spun lui Laur ca sunt insarcinata cu copilul lui...Ce ma da eu acum...totusi si el trebuie sa stie pentru ca este tatal copilului...ma gandesc ce sa fac si hotarasc sa il sun pe Laur si sa il chem pana la mine...El ma aude plangand la telefon si ma intreaba ce am...din cate aud este foarte ingrijorat asa ca in secunda 2 aud ca bate cineva la usa..Era Laur..iam deschis usa si dintro data ma luat in brate....eu am inceput sa plang pe umarul lui si el m-a intrebat ce am...iar eu l-am chemat pe canapea si i-am spus sa nu se sperie si sa stea calm pentru ca am sa i dau o veste....el a fost de acord si eu in urmatoarea clipa ce i-am spus ca sunt insarcinata cu bebelusul lui sa ridicat si a spus ca nu mai am ce sa discut cu el si a plecat.....o fi fost de la teama sau de la emotii probabil omul va reactiona la fel in unele cazuri..
A trecut o saptamana decand Laur nu a mai dat nici un semn si din cate am auzit de la vecini sa mutat cu parintii in alt oras...am incercat sa il sun de cateva ori dar nu mia raspuns...si eu care am crezut ca ma iubeste si este alaturi de mine in orice situatie...ma lasat cand mia fost cel mai greu dar pentru asta nu am sa il iert niciodata in viata mea....
Eu m-am hotarat sa pastrez copilul si sa nu mai continui scoala pentru ca atunci cand o sa creasca burtica o sa fie foarte greu....o sa incerc sa imi caut de munca si sper ca totul o sa fie bine..
CITEȘTI
In cautarea iubirii
FantasyDragostea la o varsta frageda,e dureroasa atunci cand nu e impartasita!