P.S. Zase jsem vyhrála [NEUPRAVENO]

1.3K 58 2
                                    

Hned jak jsem se ráno probudila,jsem se šla osprchovat. Převlékla jsem se do zlatého tílka se znakem Hydry na zádech,černých kalhot se znakem Hydry a černo-zlatou bundu opět se znakem Hydry,vlasy jsem si svázala do vysokého culíku. Do náramku jsem sdělila,aby se všichni do 30 minut shromáždili na střeše. V jídelně jsem se rychle najedla a pak šla za generálem Yorkem. S tím jsem dořešila několik posledních věcí,dala mu jeden z náramků,aby jsme byli neustále v kontaktu a zabalila jsem si nějaké věci do batohu,jehož zmenšeninu jsem si připnula na bok. Jakmile jsem byla připravena, vydala jsem se na střechu základny,kde už všichni byli. ,,Tak. Až nastoupíme do quinjetu,řeknu vám všechny detaily a plány. Skvělý,všichni jste správně oblečení a doufám,že jste si nezapoměli naše náramky. Když se něco pokazí,můžete pomocí nich mluvit s generálem Yorkem. A náš dovoz už je tu. '' oznámila jsem,když na střechu přistál quinjet. Ostatní se na mě koukli jak na blázna,jelikož byl pořád neviditelný. ,,Nastupovat.'' pobídla jsem je,jakmile se quinjet zobrazil i pro ostatní. ,,Další člen našeho nového týmu,Garett Oakley,pilot. '' představila jsem jim i posledního člena. ,,Má taky náramek,takže s ním můžete komunikovat. Tohle si dejte ještě do ucha,je to napojený na náramky,je to něco jako sluchátka a mikrofon dohromady a náramek je vlastně řídící jednotka. Takže. Až přistaneme,hned budeme muset bojovat. Našla jsem menší,ale velmi důležitou tajnou skrýš SHIELDu. Všechny nepotřebný zabít a jestli uvidíte někoho ze seznamu,tak svázat. York s nima chce mluvit. Seznam lidí najdete na náramcích. Já a Jenkins půjdeme k počítačům,odkud se budu snažit dostat nějaké počítače. Gayle zůstane u quinjetu a když se něco posere,dá vědět,takže tvůj nový parťák bude Oakley.'' mrkla jsem na něj. ,,Okesnová a Baffin nás budou krýt a budou zabíjet a Leng a Fieldová budou hledat lidi ze seznamu a zabíjet nepřátelé. Zatím se spolu seznamte. Každý teď má parťáka,který mu zůstane. Budete si muset krýt záda. '' kývla jsem na ně a šla do řídící kabiny. ,,Oakley. Jaký to bylo v SHIELDu?''

,,Teď jsem oddaný Hydře.'' kouknul se na mě pilot našeho quinjetu. ,,Hail Hydra.'' jenom jsem to odkývla.

,,Tady náramek a tady sluchátko. Tvůj parťák bude Gayle.'' řekla jsem mu jen ty nejdůležitější informace. ,,Všichni jsou oddaní Hydře na 100%. Není se čeho bát. Když něco budeš potřebovat,jdi nejdřív za Gaylem,všechno podstatný ví.'' dokončila jsem a vrátila se za nima. ,,Nenechte se zabít.'' zdůraznila jsem a sedla si vedle Thomase Jenkinse.

,,Tak co Roinestad?'' zeptal se mě a kouknul na mě. ,,Máš strach?''

,,Proč bych měla mít strach? Všichni z týmu jsou oddaný Hydře. '' řekla jsem v klidu. ,,Spíš už se těším až ti hajzlové budou mrtví.'' pokračovala jsem a oba dva jsme měli takové ty výrazy,že někoho potřebujeme zabít. Za chvíli jsme už přistáli na střeše jedný z budov v Philadelphii. ,,Je jich tam přesně 54. Zařídila jsem aby si nemohli sehnat posily. Svoje úkoly znáte,tak jdeme.'' všichni si vzaly několik zbraní,tazerů nebo nožů. Jako první šel Baldrick a Mellisa šli první. Pak já a Thomas. Mohla jsem všechny uspat najednou,ale já a Thomas jsme prostě chtěli zabíjet. Hned jak jsme vešli jsem střelou mezi oči zabila čtyři agenty SHIELDu. Každý jsme se vydali jedním směrem. Z každého kterého jsme potkali jsem cítila odhodlání,ale taky jsem cítila strach. ,,Zdravím.'' pozdravila jsem je s příchodem do jedné z místností a všechny jsem postřílela. Sedla jsem si k počítači a přetahovala soubory na flešku,zatímco mě Jenkins kryl. Baffina trefili,ale bude v pořádku. Našli jsme dva se seznamu. Jdeme ke quinjetu. Ozvalo se ze sluchátka. S Jenkinsem jsme na sebe jenom koukli,já dotáhla poslední soubory a vydali jsme se ke quinjetu. Ještě jsem na zeď vyryla nápis Není dobré si se mnou zahrávat. P. S. Zase jsem vyhrála.-Golden Princess.

Dostali jsme se do quinjetu a letěli do Washingtonu DC. Přistáli jsme na stejné základně,jako když jsem utekla že SHIELDu. ,,Všichni v pohodě?'' zeptala jsem se po cestě. Baffin na mě hodil naštvaný pohled,jelikož měl díru v noze. ,,Jseš nemehlo. Co na to mám říct. Jak sis mohl myslet,že je mrtvej? '' naštvala jsem ho ještě víc. Postřelil ho totiž chlap,kterého předtím on sám střelil a myslel si,že umřel. ,,Uzdravila bych ti to,ale myslím,že následky by se ti nelíbili. '' ušklíbla jsem se na něj a přešla ke třem uspaným a svázaným lidem od SHIELDu. Dva přivedl Baffin a Okesnová a jednoho Baldrick. Už vím proč je chtěl. Jsou to přeběhlíci. Byli u Hydry ale pak se přidali do SHIELDu. Doufám,že alespoň jednoho z nich,budu moct zabít já.

Po přistání šel Scott Baffin na ošetřovnu a my ostatní jsme šli jednoduše chlastat. Můžu toho vypít kolik chci a stejně nebudu opilá. To ostatní budou mít asi trochu problémy. Chvíli po půl třetí ráno jsme všichni ulehli do svých velmi nepohodlných postelí.

Nevím,jestli letounům Hydry se říkají taky quinjety,ale nechte mě přitom,ok? Slovo quinjet se mi prostě líbí. Vím,že v quinjetu není nic jako postele nebo koupelna,ale je to quinjet Hydry,takže prostě mlčte. Je to můj příběh. 😹

Hvězda,komentář,sdílení,follow,čtení. Tohle všechno pro mě můžete udělat.

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat