- Země – 2017 – agent S.H.I.E.L.D.u Connor Turner -
Konečně další mise. Už mě nebavilo pořád sedět na zadku a nic nedělat. Mezi misemi se čas táhne hrozně pomalu. „Dva to půjdou hlídat zevnitř a ostatní budou hlídkovat okolo," rozkázal nám agent Coulson, který vede tuto misi. Doufám, že řekne, ať jdu dovnitř já. „Mitchelle a ehm..." Prosím. Moc prosím. Řekněte mě. „Turnere. Běžte hlídat dovnitř." Ano! Rychle jsme se s Mitchellem rozešli dovnitř. Prošli jsme otvorem propadnuté zeminy, schody a nějakým průchodem, vyzdobeným Mayskými symboly. Nejsem historik, ale tohle mě ve škole celkem zajímalo. Postavili jsme se s Mitchellem za rohy na konci průchodu. Tam pak byla velká místnost ve které byl uprostřed podstavec a na něm jakási krychle. Celá byla vyzdobená jinými Máyskými symboly. Vypadala jako vytesaná z bílého kamene. Klidně i z mramoru. Byla krásná, ale... ty symboly jsem někde viděl. Myslím, že nevěstí nic dobrého.
Venku se ozvalo: „Pošlete tam celý tým vědců," načež se sem přivalilo asi 10 lidí s různýma technickýma serepetičkama a všichni pobíhali kolem tý krychle.
Slyšel jsem Coulsona mluvit s Chilskou armádou, nebo něčím takovým, že se to tu našlo teprve včera a že na to narazili při nějakém vojenském výcviku v lesích. Kdoby taky chodil tak daleko mimo civilizaci. Sice tu je poblíž nějaká zanedbaná prašná silnice, ale za celý den tam neprojel vůbec nikdo. Je to hodně jižně a navíc v horách. Kdo by sem taky dobrovolně jezdil, pokud by tu neměl nějakou chatu, nebo něco takového?
-----------------------------
Další extrémně krátký prolog, ale nebojte příští část bude už kapitola!!! A konečně to začne odsýpat :D Ano... Ty jména... musí vás zajímat odkud je beru... no xD čoruju je z jiných filmů, her, seriálů... přesněji 'Connor' je z Assassin's Creed 3 a Mitchell je z StarGate a ehm... příjmení Turner z Pirátů z Karibiku xD tešte se na další okopírovaná jména! Tak zatím báj! XD
ČTEŠ
Secret of the Family vol. 2 [Marvel ff] CZ
Fiksi Penggemar„Co o tobě vlastně ví?" „Všechno, co potřebuje." „Pozemské vztahy jsou založeny na důvěře. Jak by ti mohl věřit, když o tobě neví zhola nic?'' „Časem by to zjistil." ... „Kdy jsem se narodila?" „Dvacátého listopadu 2011 současného pozemského kalendá...