Imagin Shawn Mendes 🦄

1K 62 67
                                    

5 lat wcześniej...

P.O.V [T.I] 🦄

Razem z moimi przyjaciółkami - Rose i Amandą stoimy sobie na środku szkolnego korytarza i po prostu "kusimy" przystojnych facetów. No co? Dla mnie najważniejszy jest wygląd i pewnie dla większości z nas też. Teraz pewnie powiesz "Dobrze, że ja tak nie robię!", ale czy jakbym pokazała Ci ładnego chłopaka, który nie grzeszy taką mądrością to czy nie poszłabyś z nim chociaż na randkę? No właśnie!

Nasze pogaduchy przerwał dotyk, który poczułam na moim odkrytym ramieniu. Szybko odwróciłam głowę w tamtą stronę i zobaczyłam chłopaka z klasy C, jak on miał na imię? Sean? Shawn? Tak, chyba miał na imię Sean.

- Cześć [T.I] mam do Ciebie pytanie.

- Streszczaj się.

Nie powiem, wkurza mnie to jego jąkanie! U mężczyzn jak dla mnie świadczy to tylko o braku odwagi.

Shawn: Czy ch-chciała b-byś iść ze mną na b-bal sz-szkolny?

I w tym momencie ja i moje przyjaciółki wpadłyśmy w wielki atak śmiechu. Kiedy ja trochę się uspokoiłam powiedziałam do chłopaka, który stał z różą w ręce tuż przede mną:

[T.I]: Oh... Sean

Shawn: Mam na imię Shawn...

[T.I]: Mniejsza! Nie pójdę z tobą na żaden bal! Nigdy! A teraz zejdź mi z oczu!

Shawn upuścił róże i ze łzami w oczach odszedł, a ja jakby nigdy nic zaczęłam ponownie rozmawiać z Ami i Ros.

Teraźniejszość 🦄

P.O.V Shawn 🦄

Kolejny udany koncert, teraz pora na -miejmy nadzieję- równie udane M&G (Dop.Autorki: Wiem, że M&G robi się zazwyczaj przed koncertem, ale Ciii...😂).

Jak zwykle robiłem sobie zdjęcia, rozdawałem autografy, ale nagle przed moimi oczami ujrzałem - [T.I]. Czyli pierwszą dziewczyną, która złamała mi serce w paskudny sposób.

[T.I]: Hey Shawny!

Shawn: Hey! Chcesz zdjęcie?

[T.I]: Wolała bym coś innego...

Dziewczyna zaczęła bawić się guzikami mojej niebieskiej koszuli.

Shawn: Na przykład?

[T.I]: No nie wiem... Może mały numerek w Twojej garderobię?

Shawn: O nie, nie, nie ! 5 lat temu zaprosiłem Cię na bal pamiętasz? To wtedy bylem za brzydki! A jak mam kasę i sławę to nagle mam być Twój! Wiesz co? Spierdalaj!

Gestem ręki pokazałem ochroniarzowi, żeby zabrał z sali, co szybko uczynił, a gdy [T.I] już opuściła, ja jak gdyby nigdy nic zacząłem ponownie robić sobie zdjęcia z fanami.

____

Napisane! ❤

Do napisania!

Moonlight 🌙

imaginy & zodiaki | shawn mendes & justin bieberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz