Felix, Net, Ania i Nika część 1

123 5 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pierwszy dzień w nowej szkole. Fm... Zastanawiam się jaka klasa trafi mi się w tym roku. Szkoła wydaje się fajna, ale to nie oznacza że ludzie w niej będą równie sympatyczni.
- Dzień dobry. Ania, nie prawdaż? – z za rogu wychylił się łysawy mężczyzna w przymałym garniturze.
- Tak, to ja –odpowiedziałam lekko zdziwiona
- Jestem Juliusz Stokrotka. Dyrektor tej niesamowitej szkoły.
Pan Stokrotka nie był zbytnio miły ale uważam że nie będę miała z nim problemów.
- O a oto i Felix oprowadzi cię po szkole – przedstawił mi jasno włosego chłopaka i odszedł szybkim krokiem zostawiając nas samych.
- Felix jestem z „X" na końcu- powiedział
- Ja jestem...
- Ania – przerwał mi w połowie zdania – wiem. A teraz choć już do klasy bo ominie cię niezła akcja.
Felix złapał mnie za rękę i pociągnął w stronę sali z numerem 209. Tam powiedział mi że nauczycielka przy biurku to Pani Ekierka. Tym czasem matematyczka prędko wybiegła z sali a tuż za nią mały metalowy robot wyglądający jak robak.
- Czyj to robot?
- Mój. – uśmiechnął się Felix szczęśliwy, że zauważyłam, że to robot.
W tedy zadzwonił dzwonek i uczniowie wybiegli z klas. Felix zawołał mnie z końca korytarza, a gdy podeszłam do niego przedstawił mi swoich przyjaciół, Neta i Nikę.
- Hej – powiedziałam – jestem Ania
- Wiemy – odpowiedzieli chórem
- Śliczna spinka- powiedziałam do Niki
- Naprawdę, dzięki... Dostałam ją od mamy, wcześniej była mojej babci, a jeszcze4 wcześnie prababci.- w oku Niki zakręciła się łza.
- Później ci to wytłumaczę – szepnął mi do ucha Felix
Nagle z plecaka Neta wydobył się ludzki głos
- Znowu o czymś nie wiem, kim jest Ania?!
- Co to jest? – zapytałam przestraszona
- Manfred – odpowiedział Net – Jest to program sztucznej inteligencji, prowadzi światła w całej Warszawie, ale i nam pomaga. Sam go stworzyłem. – wyjaśnił
- A skąd to zamiłowanie do oprogramowań? – zapytałam zaciekawiona.
- Mój tata jest informatykiem. – uśmiechnął się.
- Super, musisz bardzo dużo wiedzieć na ten temat.
- A mój tata jest wynalazcą. –przypomniał Felix.
- Za to mój kucharzem –odpowiedziałam uśmiechnięta – naprawdę super gotuje.
- No to masz fajnie. – powiedział Net
- A twój? -zapytałam Niki
- Mój tata, mój tata, mój tata jest chory. –odpowiedziała ze smutkiem
- Przykro mi, naprawdę przykro.

***********************************************************************************
Następnego dnia znowu gadałam z Felixem Netem i Niką. Nika powiedziała mi, że mnie naprawdę mnie lubi i chce żebym dołączyła do ich paczki, więc zgodziłam się. Teraz paczka nazywa się Felix, Net, Ania i Nika.



Felix Net Ania i NikaWhere stories live. Discover now