Kap 4

82 5 0
                                    

Detta har hänt...

''Hej! Jag heter Ross Lynch!''

''Hej! Räddade du mitt liv?''

''Japp det var jag det! Jag gick förbi ert hus och såg att det brann! Jag sprang in och tänkte släcka elden, men så låg du där avsvimmad och jag ville rädda ditt liv! så jag jag sprang ut med dig och ringde ambulansen och brandkåren direkt!''

Tänk att han gjorde så för mig! Tänk att någon kunde göra det mot just mig! I skolan var det ingen som ville prata med mig eller äns bry sig om mig! jag hade det svårt när jag var mindre. Pappa hade lämnat mig och min mamma och jag hade vart så ledsen att jag skrek åt alla som sa någon till mig. Jag ångrar mig jätte mycket nu! Men jag kan inte göra något nu.

Jag kände att huvudet skrek och jag la huvudet mot kudden. Jag mådde riktigt dåligt och jag såg att Ross tittade bekymrat på mig.

''Mår du inge bra? Jag finns här!'' Sa han till mig.

''Ross pers.''

( Så ni vet heter hon som berättat Lindy)

Jag vet inte varför men nått i henne gjorde att jag föll för henne. Jag ville göra allt för henne. Det slog bara till i mig.

''Jag vill hjälpa dig!''

''Det går bra! men jag har väldigt ont i huvudet!'' sa hon och jag såg att hon led.

''Du får vila huvudet så finns jag här när du öppnar ögon!''

Jag såg henne falla i sömn och jag ville bara krypa ner bredvid henne. Jag somna också till men väcktes efter 30 minuter av att någon rörde vid mig.

''Varför ligger du bredvid min dotter?'' sa kvinnan i vitklädd dress. (ni vet sånna som doktorer har)

Jag förstod ingenting. Vem var detta? varför sa hon att Lindy var hennes dotter? Jag tänkte inge mer utan jag väckte Lindy.

''Lindy, en kvinna söker dig!''

Hon öppnade sina vackra ögon men de förändrades till förvånande ögon.

''Mamma?!?'' sa hon.

JAG SNABB SKREV ETT KAPITEL NU MEN FÅRSE OM NÄSTA KOMMER IMORGON!

PUSS PÅ ER!! <3

Svårigheter!Where stories live. Discover now