pozvedl hůl a vlci se posadily. Já měla jen pár hadre na sobě k vůli obřadu no moc mi to příjemné nebylo. Přišla jsem blíže k altoví a ten mě přikázal, abych poklekla a to jsem udělala. Všiml si mého tetování a naštěstí nic proti tomu neměl, ale říkal že budu mít další a to se objeví mou proměnou. Obřad začal večer pod hvězdami a mělo to co do sebe. Oheň plápolal a vlci klečely kolem nás. Poté přistoupil i mocný šaman. Začal mi kreslit po mém těle kruhy a čáry po mé ruce a na nohou. Poté mi dívky zapletla do vlasů peří a dostala jsem i peří do oblečení vypadala jsem jako nějaký papoušek bylo to vtipné fakt. Poté šaman něco hodil do ohně a ten se zvětšil a syčel. ,, Mocní duchové vlků přijměte prosím tuhle tu dívku mezi sebe mezi bojovníky, ať je silný a mocný vlk" řekl a podivně máchal rukama. Potom vytáhl něco z ohně a nakreslil mi znaky na bok trochu to pálilo, ale dalo se to vydržet. Poté mi alfa nařídil, abych se proměnila a tak jsem učinila. Byla to opravdu divná proměna, protože bolela. Až nakonec jsem se proměnila a měla jsem zářivě modré oči a na ramenu se mi udělalo tetování. Všechny ty kresby a pírka mi zůstala i ve vlčí podobě. Zavyla jsem a ostatní se připojily. ,,Obřad dokončen" řekl šaman. Proměnila jsem se zpět a šly jsme spát.
Konečně jsem se vyspala do růžova. Vstala jsem a u mě už byl Teo a přinesl mi snídani do postele, donesl mi kávu a chleba s něčím. Bylo to milé a nečekané. Posnídala jsem a šly jsme spolu ven. Už na mě čekala moje početná skupinka. Bylo tam více kluků než holek. ,,Vítej bojovnice" řekl jeden z těch kluků. Zadal pár úkolů, které jsem moc nechápala a tak jsem šla trochu blíže a dneska bylo jen mapování nepřátelského území a tak mě nečekalo pri nic těžkého no uvidíme. Byla jsem přidělena ke dvěma klukům a běžely docela rychle i já měla co dělat, abych je stihala. Dorazily jsme na místo a konečně mi ukázaly pár svých schopností co já ještě neznám. Jeden z těch kluků nastražil uši a zaposlouchal se do zvuků. Zapisovaly vše opravdu vše každý divný strom. Když jsme zmapovaly území oba zrychlyly tak, že opravdu to nešlo stíhat a tak běžela svým tempem a je nechala ať si běží. Doběhla jsem zpátky domů a oba už dávno tam byly jen se blbě smály. ,,Co vám přijde vtipné?" řekla jsem. ,,Noo že můžeš utíkat rychle, ale běžíš jako slimák" řekly a smály se dál. ,,Faakt vtipné a jak bych to asi jako tak udělala?" řekla jsem ale odpovědi jsem se opravdu nedočkala.
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
Hombres LoboPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...