2/5

614 67 9
                                    

Hello mindenki!
Itt is a következő rész, remélem tetszeni fog.✌😁

JIMIN: Lee_Min_Young0

JUNGKOOK: Én

Jimin

Vajon helyes ez? Meg fogom bánni? Leszarom! Nem érdekel, Hogy később mi lesz, a jelennek akarok élni, jelen esetben pedig JungKooknak. Jól esett, ahogy ajkait összeillesztette az enyémmel, habár sosem gondoltam volna, hogy az egyik játékosommal fogok valaha is szenvedélyes csókcsatába kezdeni. Feltüzelt a tilosban járás érzése, és minél jobban szabályt akartam szegni. De ahogy látom ő is.

JK

Mintha pillecukrot szopogattam volna. Végignyaltam alsó ajkát, bejutás reményében, amit meg is kaptam.
Én domináltam a csókot, ami nem volt meglepő. Már szinte fulladás közeli állapotban voltam, mikor végre rávettem magam, hogy elváljak tőle.
Ködfátyolos szemekkel meredtem övébe, és vártam, hogy mit fog mondani.

Jimin

Teljesen bekábultam csókjától, mint a legfinomabb drogtól, amit valaha kóstoltam. Nem is gondoltam volna, hogy ilyet tud kiváltani belőlem Jungkook. Semmire sem tudtam koncentrálni, csak rá. Mikor újra levegőhöz jutottunk, várakozóan nézett rám.
- Bassz meg JungKook. Dugj meg jó erősen. * sóhajtottam nyakhajlatába, miközben elképzeltem, ahogy Kook jó keményen gerincre vág.

JK

Már szavai hallatán is felnyögtem.
Elvesztve eszemet téptem szét ingjét, és nyakához hajoltam.
-Milyen mocskos vagy. - motyogtam, miközben nyakán hagytam fogsorom lenyomatát.
Nem terveztem tétlenkedni, vagy finomkodni. Nyaka és kulcscsontja beszínezése után mellbimbójára tértem át. Egyiket számmal, míg másikat kezemmel nyomorgattam.

Jimin

- Náladh nehm mocshkosabb. * kezdtem el szakadtan venni a levegőt. Már nem is tudom mióta nem létesítettem szexuális kapcsolatot, Szóval ezek az erőteljes impulzusok nagyon jól estek. Nagy nehezen én is lehámoztam róla zakóra hasonlító ruháját, majd az alatta lévő fekete pólóját is, így félmeztelenül volt fölöttem. Nagyot sóhajtva kezdtem el tapizni kockás felsőtestét, majd egyre lefelé kezdettek kalandozni fürge ujjaim, még végül elértem ágyékát, amiba jó erősen belemarkoltam.

JK

Mennyire igaza van! Nincs jobb kifejezés annál, ami az előbb elhangzott. Épp most készülök lefeküdni 25 éves férfival, és még csak bűntudatot se érzek.
Nem tudtam vissza fogni hangom, mikor intim részemen hozzám ért. Ugyan voltak alkalmi kapcsolataim, de ilyen reakciót senki nem váltott ki belőlem. Ez lenne a szerelem ereje? Vagy csak kiéhezett vagyok?

Jimin

Tetszett, hogy én is ki tudok váltani belőle különböző érzéseket, magabiztossá tett. Kigomboltam nadrágját, majd lehúztam sliccét, hogy jobban hozzáférjek nemességéhez. Mellbimbóimról letért az alhasamra, megszívogatva a vékony bőrfelületet. Kezeimmel hajába markoltam, meghúzogatva tincseit az ingerek hatására.

JK

Teljesen megmerevedtem, pedig még éppen csak hozzám ért. Ezt azért elég gáznak éreztem, így inkább rá fordítottam a figyelmem.
Kicsatoltam övét, a sliccét lehúztam, és amennyire csak tudtam, lerángattam róla a nadrágot. Nagyon jól néz ki ebben a feszülős göncben, de nélküle mégis csak jobb. Eléggé felhevültek voltunk már, ezért az alsótól is megszabadítottam. Volt már tapasztalatom fiúkkal is, ezért magabiztosan fogtam péniszére, majd végignyaltam rajta.

Handball LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang