Hello mindenki!
Itt is a következő rész, remélem tetszeni fog.✌😁JIMIN: Lee_Min_Young0
JUNGKOOK: Én
Jimin
Reggel arra ébredtem, hogy valaki gyengéd puszikkal lepi el ajkaim. Elmosolytam cselekedetére, majd a következő pusziból csókot csináltam. Lassan nyitogatni kezdtem a szemem, majd hatalmasra kerekedtek. JungKook megcsókolt? Miért vagyok meztelen? És miért van ő is? Miért mosolyog rám ilyen bambán? Hol vagyok? Mi a fene történt az este?!?
JK
Egy aranyosan szuszogó Jimint láttam, mikor kinyitottam szemeim. Előjött a romantikus énem. Örültem, mikor megcsókolt. Ezek szerint csak érez valamit.
-Hogy vagy? Nem fáj semmid? - kérdeztem lágyan mosolyogva.
Ilyedt arcát látva, én is megrémültem. Ennyire durva lettem volna? Én tényleg próbáltam vigyázni...nem akartam bántani.Jimin
- M.. Mi történt az este? Mért vagyunk meztelenül? Miért csókoltál meg? És mégis miért fáj a seggem?!?!? * akadtam ki hisztérikusan. Drága jó Szent Lélek, mégis mi a halált műveltem én? És ráadásul JungKook - al? Felpattantam az ágyról, vagyis felpattantam volna, ha nem nyilalt volna bele a fájdalom az alfelembe. Én most komolyan lefeküdtem Kook - al?
JK
-Lefeküdtünk. Én azt...azt...hittem... - inkább elhallgattam.
Megbánta...Gondolhattam volna, hogy ez lesz. És én még be akartam vallani. Jeon Jeng Guk, egy naív kisfiú vagy...Jimin
- Édes Istenem... Ez.. Ez.. Miért nem pofoztál fel? Vagy... Egyáltalán miért? Sokkal idősebb vagyok, ráadásul az edződ.. Tudom hogy én is tehetek róla, de.. De ez nagyon abszurd... Még a végén valami pedofilnak néznének engem.. Hát ez kész.. * teljesen kész vagyok.. Most hogy nézzék így a szemébe?
JK
Szavai fizikai fájdalmat okoztak.. Már a sírás határán voltam, de visszafogtam magam. Nem törődömséget mutattam, de belül összetörtem.
-Mit vagy úgy oda? Ez csak sex. Én is akartam, nem lesz belőle bajod. Semmi érzelem....nem volt benne.- ajkamat beharapva, lehajtott fejjel másztam ki az ágyból.
Összeszedtem a ruháim, majd felvettem őket. Jobb lesz, ha távol maradok tőle. Igaza van, nem kellett volna.Jimin
Ezt még a törvény is tiltja. Mégis... Hogy lehettem erre képes? Az edzője vagyok, így... Így most hogy nézzek rá az edzéseken? Ez.. Nagyon zavarba ejtő.. Én is felkapkodtam a ruháimat, majd gyorsan elhúztam a házból. Egy kibaszott nagy idióta vagyok. Lehet hogy Kook kilép a csapatból... Pedig nagyon jó irányító... Biztos este is az volt.. Ajj már! Már itt is erre gondolsz te pedofil állat?!?
Annyira máshol jártak a gondolataim, hogy nem vettem észre a felém hajtó autót. Majd kép szakadás.JK
Hogy lépjek túl úgy, hogy ez történt? Jobb lett volna, ha ellök és nem lett volna ennyire... Ő azt érezte, hogy bűn, én csak azt, hogy elvesztettem. Jobb lenne, ha kilépnék a csapatból...
Erős dudálást hallottam, és mikor oda kaptam tekintetem, Jimint láttam az út szélé, felé pedig egy kocsi hajtott a megengedettnél sokkal gyorsabban. Nem tétlenkedtem, azonnal felé kezdtem rohanni. Még épp időben elrántottam. A földre fektettem, és felé hajolva pofozgattam meg, hogy magához térjen.
-Jimin! Jimin! Kelj már fel bazmeg! - egy idő után felnyitotta pilláit, ezzel nagy súlyt vett le szívemről.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Handball Love
DiversosÜdv!✋ Ez egy szerepjáték, amit @Lee_Min_Young0 -val írtunk. A történetben: 👉 JungKook kézilabdázó 👉 17 éves 👉 Jimin az edzője 👉 25 éves 👉 Yaoi (Fiú x fiú 👬) 👉 Előfordul 18+ - os tartalom.