Řekla bych, že aspoň polovina mého života se skládala pouze a jen ze stresu. Nebyl den, kdy jsem se netřásla strachem a moje myšlenky neznaly nic jiného než úzkost. Stresovala jsem se všude a za každé situace...doma, ve škole, při obědě, ve snech, každou minutu jsem se cítila menší a menší. Byla jsem unavená ze všeho, byla jsem smutná a nevěděla jsem, jak žít. Možná, že jsem se bála zbytečně...ale možná také ne. Každým dnem mé pravé já mizelo, byla jsem tělo bez duše a bez lásky. Můj úsměv nebyl můj a má tvář byla jen malovaná maska, která nechtěla zmizet. V očích už nebyly ty jiskřičky a celé mé tělo bylo studené jako mé zamrzlé srdce. A věřte nebo ne, už tolikrát jsem to vzdala!
Nejspíš neexistuje žádný člověk, který by si nikdy nezažil stres. A také neznám nikoho, kdo by byl neustále šťastný. Ale my můžeme bojovat o to, abychom byli, co nejvíce šťastný. Udělat správnou věc, chytit otěže a překonat všechno těžké. Netopte se ve svých myšlenkách, jen proto, že si myslíte, že vy už žádnou šanci nemáte!
Hoďte úzkosti, problémy a všechny vaše strachy za hlavu...no co, že se dneska nenaučím na ten test, učitel mě nezabije! Pokud něco nejde, tak to ani jen tak hned nepůjde. Všechno chce svůj čas!
Lidi se stresují dennodenně dospělí kvůli práci a penězům, staří kvůli zdraví a blízkým a děti kvůli škole a vlastně všemu. Doufám, že jednou si všichni uvědomíme, že život není ani o penězích ani o známkách a rozhodně ne o strachu. Věřím, že existují lidi, co nemarní životem a že jsou ti, co nevnímají všechno to zlo, co na tomhle světě je. Snad k tomu jednou dojdeme všichni.
Takže koukejme na pohádky se šťastnými konci a věřme, že ten náš na nás také čeká. Čtěme knížky, co mají smysl a co nám dokáží vytvořit úsměv na tváři. Zažijme dobrodružství, které nám dovolí žít, a nebojme se každého kroku, co uděláme! Život je plný světla, tak rozsviťme i naší mysl a duši. Užívejme si každého momentu v našem životě! A prostě jen žijme na plno a nepřežívejme!
Mít v sobě vnitřní klid je ten nejúžasnější pocit, co znám. Nepřemýšlet nad každou sekundou a nebýt nervózní před každou větou, co mi vyjde z úst je tak osvobozující. Žít, tak dlouho ve strachu, že třeba zítra skončí můj život, nastane apokalypsa a strach z toho, že zítra budu žít dalších 24 hodin, mě skutečně pomalu zabíjel. Byl to takový nekonečný příběh, ale opravdu stačí lusknout prsty a vše se dá změnit k lepšímu. Nejdřív být sám se sebou, až pak sám sebou!
Otázky :
Jak často zažíváš stresové situace?
Ještě nedávno to bylo často...no spíš pořád. Ale tenhle rok jsem ho dokázala eliminovat a jsem za to strašně ráda. Najednou všechno vidím z jiného úhlu pohledu...z toho hezčího. Možná, že zbavit se ho chtělo trochu být necitelný a ignorantský, ale překonala jsem to a cítím se opravdu lépe.
Jak zvládáš stresové situace?
Musím se přiznat, že absolutně neumím. Stresové situace jsou pro mě něčím nepochopitelným...já se nedokážu rychle rozhodovat nebo vyjadřovat, a tak radši panikařím. Není to vůbec skvělá vlastnost, ale musela jsem se s ní naučit žít a zkusit jí nějak ovládat, abych nedopadla nějak špatně.
Jak si překonala svůj stres?
Stres je náš strach...a já těch svých strachů měla spousty. Pomalu, ale jistě jsem se jich zbavovala, až mi žádný nezbyl. Někde tam uvnitř mě, jsem měla ale stále strach, že to nedokážu a vše se vrátí zpátky. Ale to se nastalo a já konečně cítila, tak jak člověk má a myslela na všechny hezké věci. A teď je ze mě jiný člověk, řekla bych, že i lepší. A musím říct, že bych se chtěla vidět pohledem druhých....chci vidět svůj úsměv, když mám radost a chci vidět tu nejistotu, když nad něčím uvažuji a chci vidět tu malou holku, která má srdce a žije svůj život a nepřemýšlí nad každou vteřinou.
________________________________________________________________________________
Musím říct, že jsem na tuhle kapitolu pyšná. Tak doufám, že se vám líbila stejně jako mně :)
A jak vy zvládáte stresové situace? Jste také stresaři? Napište mi klidně i nějaké vaše tipy, jak se zbavit stresu! Budu za ně vděčná :)
Mám spoustu námětů na další kapitoly, ale dneska chci, abyste mi napsali jakkoukoliv otázku a je jedno ohledně čeho bude. Můžete se zeptat na co chcete a otázek může být kolik chce!
Jinak s jakoukoliv potíží, nebo problémem ráda pomůžu, takže mi rozhodně napište mně osobně do zprávy! Nechci abyste v tom byli sami :(
Mám vás ráda Zatím... :)))
YOU ARE READING
Život plný problémů
RandomNaše existence je někdy opravdu těžká. Každý má s něčím problém a nikdo neví jak ho řešit. Ale všichni jsme jen lidé a jenom naše kroky určují naší budoucnost. Všechny teorie, domněnky, názory a příklady ze života.