Nu te pot avea

77 8 2
                                    

Imi place cum zambesti si gropițele tale se impregnează. Imi place cum iti duci mana ostentativ prin parul tau superb, clipești incet si apoi iti descoperi ochii ce reflecta cerul in totalitate. Imi place cum iti ridici dramatic o sprânceană sau cand imi faci seducător cu ochiul. Imi place chiar si jocul tau meschin. Defapt imi place totul la tine.
Iubesc cum imi dai parul dupa ureche si apoi ma admiri. Iubesc glumele tale câteodata foarte seci si fara haz. Iubesc stângăcia ta poate chiar intenționată. Iubesc momentele in care ma complimentezi si iubesc faptul ca ma faci sa ma simt frumoasa. Iubesc faptul ca vorbesti despre mine cand esti cu prietenii tai. Iubesc cand iti cobori ochii studiindu ma curios. Iubesc tot ce tine de tine.
Vreau, vreau sa ma trezesc dimineața in brațele tale. Vreau sa îți simt buzele calde și umede atingându le ușor pe ale mele sau sfâșiindu le salbatic. Vreau sa îți descopăr perfecțiunea. Vreau sa dam uitării trecutul și sa ma strângi in brațe pana când ultima picătura a indoelnicei mele păreri sa se scurga. Vreau sa fiu muza minții tale. Sa ma mut permanent in inima ta as vrea. Atingerea ta înduioșătoare făcându-ma sa ma gudur, îți imaginezi? O vreau. Te vreau pe tine asa cum vreau sa iti fiu alături oricât de mult timp ai rămâne indiferent, dar nu pot.
Nu pot sa ies din labirintul amețitor in care m ai părăsit. Nu pot sa descifrez codurile ușilor ce îți țin întemnițate sentimentele. Nu pot dărâma zidul din marmura ce îți înconjoară inima. Ma sufoci cu aglomerația de inimi care te așteaptă și nu pot sa vad cum cea care te ar iubi o eternitate așteaptă o eternitate. Nu pot sa mai îndur durerea și nu mai am energie sa înot in oceanul sarat de lacrimi pe care îl plâng atunci când sunt gata sa te uit și tu îți amintești de mine.
Te plac. Te iubesc. Te vreau.
Nu te pot avea.

Sa iubesti un fraierUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum