SİNEMADAKİ KADIN

40 6 2
                                    

Yine rüya gördüm. Bir önceki rüyamda gördüğüm kadınla konuşuyordum. O tam adını söyleyecekti birden uyandım. Üstümde hala dünki kıyafetlerim vardı. Hemen üstümü değiştirdim. Kızlar yorgunluktan mışıl mışıl uyuyorlardı. Bugün de pazar. Ne yapabiliriz diye düşündüm. Çünkü artık rüyalarımı kafama takmıyorum. Düşün düşün düşün kafam çatlayacak. Neyse aaa buldum sinemaya gidebiliriz.

--Kızlaaarrrrr!!!

--Ahhhhhh ne var?

--Bugün pazarr!!

--Eeeeeee??

--Sinemaya gidelimm!! Hem eğleniriz!

--Dün eğlendik zaten.

--Olsun bugün de eğlenelim.

--Tamam neye gitcez??

--Bence komedi filmine gidelim. Sizce??

--Bence dee!!

--Benim için de olur!

--Haydiii hazırlanalım.

Hazırlandık. Hemen kahvaltımızı yaptıktan sonra çıktık. Ama bir şey eksikti.

--Aaaaaa kızlarr!!

--N'olduu??

--Paraları almadık.

Hemen geri döndük, paraları aldık. Sonra bekle bizi sinemaa!!

Neyse sinemaya geldikten sonra film seçtik. Biraz belledikten sonra girdik. Tam girerken rüyamda gördüğüm kadını gördüm. İçimden "Amaann banane artık umursamıyorum zaten" dedim. Filme girdik. Tam ağzıma patlamış mısır attım ki birden güldüm ve ağzımdaki patlamış mısı adamın kafasına uçtu. Adam bize baktı ve ben de "Pardon istemeden oldu" dedim.

Film süper komikti. Gülmelten altıma yapacaktım. Eğlenmeden olmuyo işte. Film bitti. Yola çıktık. Yetimhaneye geldik. Bir ara sessizdik. Ben de napiyım hemen rüyamı anlattım.

--Kızlar.

--Efendikk

--Ben rüyamda yine o kadını gördüm.

--Eeee?

--Tam bana adını söyleyecekken de uyandım ve o kadını bu sefer sinemada gördüm.

--Kızım ruh mu bu yaa??

--Bence saçma.
Zaten Aylin'e göre her şey saçma.

Yatmaya hazırlanıyorduk. Tabii ki bu sefer pijamalarımı giydim. Ama o kadın aklımdan çıkmıyor. Sanki tanıdık ama çıkartamıyorum. Bunları düşünerek uykuya daldım.

EVET OKURLAR BU BÖLÜM BU KADAR YORUMLARINIZI VE VOTE'LARINIZI EKSİK ETMEYİN

(Sizce o kadın kim? Yorumlara görüşlerinizi yazmayı unutmayın.)

♡ANNE♡ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin