"Ahhhhh!!"Song Jihyo dikejutkan oleh seorang namja yang dikenalinya.
Yyahh!!Min Jimin berani awak kejutkan saya!
"Song Jihyo marah Jimin kerana Jimin telah mengusik dia dengan cicak mainan"V yang melihat gelagat Jihyo hanya ketawa.Lalu dia dijeling tajam oleh Jihyo kerana ketawakannya.Kemudian dia dan Jimin dipukul dengan bantal yang ada dalam bilik tidur oleh Jihyo.
Skip
Song Jihyo dan yang lain mulakan pembelajaran seperti biasa.Tiba-tiba V hendak ke tandas, jadi di dalam bilik itu hanya ada Jimin dan Jihyo.
Jimin secara tiba-tiba dekatkan mukanya dengan Jihyo.Itu membuatkan muka Jihyo kemerahan dan jantung mereka berdua ketika itu berdegup kencang.Jimin mendekatkan lagi mukanya dengan Jihyo.Jihyo menolak Jimin dan berkata dalam hati
"Apa perasaan ni???Kenapa jantung aku lain dan kenapa muka aku merah serta panas?"
Jimin yang muda 2 tahun dari Jihyo itu juga merasakan sesuatu yang pelik.Dia pelik dengan perangainya hari ini.Selalunya dia melayan Jihyo seperti seorang senior.Tapi hari ini dia seperti rapat dengan Jihyo.
V kembali dan melihat dua orang chingunya sedang senyap.Ataupun senang kata orang yang dia sukai dan chingu yang menemaninya bermain sejak dulu lagi.
Dia menegur chingunya itu.Mereka terkejut dan berhenti dari keadaan yang kekok itu.Jimin bercadang hendak pulang kerana tidak boleh fokus atas kejadian tadi.Jihyo juga hendak pulang tapi diri kaku di situ kerana malu hendak bersemuka dengan Jimin nanti.
Jimin memberitahu V bahawa dia hendak pulang ke rumah kerana ada urusan di rumah.V mengganguk kepala lau hantar Jimin ke depan pintu keluar.Jihyo masih di dalam bilik V.Setelah V menghantar Jimin ke depan pintu keluar, dia masuk ke dalam bilik semula.
Jihyo ketika itu sudah berkemas barang hendak pulang juga, tapi dia ditahan oleh V.Dia ingin pulang tapi V menahan dia dan melangkah ke depan.Jihyo mengundur ke belakang dan dia hendak terjatuh kerana tersilap langkah.Dia sekarang dipapah oleh V.Jantung V berdegup kencang lalu memapah Jihyo dengan segera supaya berdiri tegak.
Dia menolak Jihyo ke dinding dan hendak kiss Jihyo, tapi Jihyo memunsing kepalanya ke tepi dan V...
Bersambung
Maaf yang ini panjang.
YOU ARE READING
Mianhae Chingu Yya✔
FanficV sukakan Song Jihyo....begitu juga Song Jihyo...tapi hati Song Jihyo tiba-tiba berubah kepada Jimin. Song Jihyo - Seorang yg baik hati dan merupakan kawan baik suga V - Merupakan seorang yg kaya dan dpt apa yg dia mahu dan berkawan baik dgn jimin P...