Tineke
ik werd wakker door een pijnlijke steek in mijn zij. " Jack stop, hier heb ik geen zin in." Zei ik een beetje pissig. tot ik door had dat het jack helemaal niet kon zijn hij was al lang naar zijn werk vertrokken. Ik opende snel mijn ogen en keek in het rond tot dat ik opeens een super blij hoofd de deur open zag doen. "Koen wat doe jij hier?" natuurlijk vond ik het helemaal niet erg dat hij er was aangezien ik de laatste tijd enkel blij werd als ik hem zag."ook een goedemorgen Tineke." antwoordde hij op een vrolijke toon. "Goedemorgen koen maar nogmaals wat doe jij hier?"Hij keek me lang aan tot hij zei:"Jack vroeg of ik zin had om je te komen uithalen voor het werk en ik dacht aangezien mevrouw nooit haar bed uit kan komen ga ik haar maar wakker maken en nu ben ik hier." Ik keek hem lang en verbaasd aan. Jack zou dit nooit toe laten hij was altijd jaloers en mocht koen helemaal niet. "ow oke." Kom doe je uniform maar aan het is al 7:00 uur tijd om je bed uit te komen. "Nog heel even." zei ik en legde me weer neer in bed. "Niks daarvan opstaan riep Koen en trok de lakens van me af." Koen niet doen." Riep ik nog snel. Hij wist natuurlijk niet dat ik geen kleren aan had en voor ik het wist lag ik daar zonder deken en zonder kleren. "Ow sorry Tineke." Hij gooide snel het deken weer op me. Gelukkig had hij het snel genoeg door en had hij niks gezien. Ik zag dat hij zich schaamde dus ik zei maar dat hij beneden kon wachten en ik zo zou komen dat deed hij. Nu stond ik dan maar echt op. Ik ging naar de badkamer en deed mijn uniform aan een beetje make up op en klaar. Nu ging ik dan maar echt naar beneden."Tineke om het goed te maken heb ik een boterham met kas voor je gemaakt" zei Koen."dank je." Toen mijn boterham op was vertrokken we naar het werk. "en hoe heb jij geslapen?" vroeg ik om de stilte te door breken. "best slecht zo een groot bed voor enkel mij is niet zo fijn." Koen was een paar weken geleden er achter gekomen dat zijn vriendin Nina hem bedrogen had. ik had een raar gevoel van binnen alsof ik hem wou knuffelen en ik de persoon wou zijn die naast hem in dat bed lag. wat was er toch aan de hand met mij?
Hey Lieve lezers ik hoop dat jullie dit al een leuk stukje vinden (sorry dat het zo kort is) er komen nog heel veel andere stukken aan enkel heb ik het best druk momenteel maar ze komen er zeker aan ik ga ook ieder keer een vraag stellen en vandaag is de vraag: Wat is jullie lieveling aflevering van de buurtpolitie? tips zijn altijd welkom
xxx
Groetjes Emma
YOU ARE READING
is dit een droom?
RomanceTineke is al jaren samen met Jack en is ook heel gelukkig tot er op een dag iets gebeurd ze voelt vlinders in haar buik en voor dat ze het weet staat ze te kussen met een andere man... (Tineke/Nicoline en Koen/Andy zijn in het echt/de serie geen ko...