Σας το ορκίζομαι πως μόλις μου δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία θα τους σκοτώσω και τους δύο . Δεν ξέρω ακόμα πως ακριβώς αλλά θα τον βρώ τον τρόπο . Δεν θέλω βλέπετε και να φάω τα καλύτερα μου χρόνια στην φυλακή για χάρη αυτών τον δύο .
-Αν δεν ξεκουμπηστήται και οι δύο από εδώ σας το λεω πως θα φωνάξω την αστυνομία . Τους επύλισα .
Αμέσως απομακρύνθηκε ο ένας από τον άλλο σαν καλά και ανόρημα παιδάκια που είναι και με κοίταξαν με κουταβύσιο βλέμμα . Καλά λέω εγώ πως τα αγόρια μεγαλώνουν μόνο μέχρι την ηλικία των έξι και μετά μόνο ψηλώνουν . Τέλος , ο μόνος τρόπος σωτηρία τις ανθρωπότητας είναι να πάρουμε το γενετικό υλικό τους για να μπορούμε ν κανουμε παιδιά και μετά να τους κάψουμε όλους στην πυρά για παραδειγματισμό .
-Άρτεμης ,πρέπει να σου μιλήσω για κάτι συμαντικό ,για αυτό άλλωστε και ήρθα . Αλλά από ότι φαίνεται το αγόρι σου χρειάζεται λουρί για ν συγκρατήσει την ζήλια του . Είπε ο Φίλιππος .
-Ποιον είπες ζηλιάρη μαρή κλασομπανιέρα ; Που θα πιάσεις εσύ στο στώμα σου το όνομα μου . Άντε γιατί σαν πολλά μας τα είπατε ,εσύ και όλοι σαν εσένα .
Είδα τον Φίλιππο να ταράζεται . Τα λόγια του Άλεξ σίγουρα τον πείραξαν αλλά για ποιόν λόγο ; Τι ενοούσε οταν είπε όλοι σαν εσένα ; Ποια διαφορά μπορεί να έχει ο Φίλιππος ; Ότι και έχει συμβεί μεταξύ τους ο Φίλιππος παραμένει φίλος μου και παρόλο που κατάλαβα πως δεν μπορώ να ταιριάξω μαζί του δεν ανέχομαι από κανέναν να τον πληγώνει .
-Άλεξ φύγε αυτή την στιγμή ,γιατί αλλιός δεν ξέρω και εγώ τι θα κάνω . Φώναξα .
-Όπως θέλεις τιγράκη αλλά πες στον Φιλαράκο σου πως δεν έχουμε τελειώσει ακόμα , αντιθέτως, μόλις αρχίσαμε .
Μπήκα στο σπίτι ακολουθούμενη από τον Φίλιππο και κάθησα στον καναπέ . Ένοιωθα άνετα μαζί του ,άλλωστε μαζί μεγαλώσαμε ,τον ξέρω σχεδόν από πάντα αυτόν και την οικογένεια του της οποία εκτειμώ αφάνταστα .
-Λοιπόν ,γιατί ήθελες να μιλήσουμε ; Είπα χαμογελώντας του αφού είχε βολευτεί στην θέση δίπλα μου .
-Είναι κάτι αρκετά προσώπικο ,στην αρχή δεν του έδωσα σημασια γιατί πίστευα πως θα περάσει αλλά τώρα πια ξέρω πως είναι αναπόφεκτο .
-Φίλιππε είσαι άρρωστος ; Είπα τρομαγμάνη .
-Θα μπορούσες να το πεις και έτσι .
-Δεν καταλαβαίνω . Εξήγησε μου σε παράκαλω γιατί στ'αλήθεια ανήσυχω .
Δύστασε να μιλήσει . Συνέχεια κοίταζε το πάτωμα γεμάτος ντροπή . Μα τι μπορεί να του συμβαίνει ; Θέλω να τον βοηθήσω αλλά αν δεν μου πεί την πηγή τις στεναχώριας του εγω δεν μπορώ να κάνω τίποτα . Ελπίζω να είναι όλα καλά .
-Το θέμα είναι πως δεν είμαι φυσιόλογικός .
-Πραγματικά με έχεις μπερδέψει . Εγώ μια χαρά φυσιολογικό σε βρήσκω . Πιο φυσιολογικό από κάτι αλλους μαλάκες που κυκλοφορουν .
- Ωραία ,αφού θέλει τόσο πολϋ να μαθει θα στο πω . Είμαξ γκέι , μου αρέσουν οι άντρες .
CZYTASZ
Be My Bad Boy
RomansΕίχε βάλει τα χέρια του δεξιά και αριστερά μου στημόχνοντας με στον τοίχο . Στα χείλη του είχε εμφανιστεί το σηνιθησμένο αλαζονικό χαμόγελο . - Φοβάσαι γατάκι ; ρώτησε και πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου . - Φφφφφφυσικά και όχι . Το τραβλησμα μ...