Reggel nehezen keltem fel. Nem tudom miért, lehet kifárasztott Chen, annyit bír beszélni. A telefonom kicsi jelzőlámpája villogott, amit nagyon is jól láttam a reggeli homályban. Ooohh, lehet új feladatott kaptam mára." 3. Nap: Lógj el az utolsó órádról."Ez nem nehéz, ez megy enélkül a valami nélkül is. Elkészültem, majd a suli iránya felé vettem utam. A suliba beérve éreztem, hogy valaki követett engem.
- Baekhyun, hé Baekhyun. - hallottam meg, így megfordultam.
Egy szaladó Jongdaet láttam meg. Nem tudom miért nem hív fel ez a gyerek.
- Baekhyun, mamád tett neked reggelit? - kérdezi tőlem, semmi köszönéssel.
Valószínűleg otthon hagytam a kajám, amit úgyse eszek meg, de azért legyen. Előre veszem táskám, hogy megnézzem, de benne van.
- Igen, miért? - kérdem furcsán.
- És nekem nem rakott? - kérdi, mire felnevettem.
- De komolyan, nekem nem rakott? - mondja morcosan.
Nem tudtam miért kérdi. Ízlett neki a mama főztje?
- Nem, miért rakna? De ha szeretnéd, megkapod - adtam oda neki.
Nem utasította el. Sőt, örült neki.
- Köszike. Elveszem mamádat, akkor tenne nekem is ilyen finomakat.
- Nem lenne fura akkor, hogy az unokád idősebb nálad?
- Nem, kisunokám - mondta, én meg körbenéztem.
Egy srác állt meg egy kis távolságra tőlünk, de mintha szomorú lenne. Hát, annyira most nem is számít. Beértünk az osztályterembe, s nekivágtunk a napnak.Ugye mivel mással telhet el egy diák napja, mint tanulj olyan tantárgyakat, ami semmire sem kell neked, aztán a kis csöpnyi szünet, amiben mire kiérsz becsengetnek, és hát mivel én vagyok Byun Baekhyun, nem maradhat ki egy napból sem a szívatásom. Ooohh, igen, ma is megkaptam. De ami érdekes volt, nem azoktól kaptam meg, akiktól megszoktam, hanem néhány kis pisis pulyától, akik nem érdekelnek.Ahogy ugye feladatom kéri, utolsó szünetben pakolászni kezdtem.
- Te meg mit csinálsz?
- Mamának szüksége van rám, így hamarabb hazamegyek, rendben?
- Okés, szólok a tanárnak.
- Köszi - mondtam és kimentem az iskolából.
Nem akartam hazudni, de nem akarom, hogy az legyen, hogy tudja, hogy játszok ezzel a játékkal. Inkább maradjon titok, úgy biztonságosabb. De hogy mutassam meg, hogy tényleg eljöttem? Oh, tudom.Megkerestem az órarendem, majd elővettem a karórámat is. Lefényképeztem, hogy meddig is kéne, hány óra, és hol vagyok. Elküldtem és elfogadta, így megfordultam, de szembetalálkoztam valakivel.Helloka 😊 nem olyan érdekes résszel jöttem, na a másik dolog, hogy nemis hosszú. De hát ma már raktam ki, szóval, remélem ez is tetszet azért vaalkinek. Hamarosan jövök a következő résszel.
Bye~🐲😘
ESTÁS LEYENDO
Blue whale ( ChanBaek ff)
RomanceFigyelmeztetés BxB !! Az emberiség többsége ismeri az "Öngyilkosok játékát". Hogy mi kelle ennek a játéknak az elkezdéséhez? Szörnyű múlt, szakadozot, bándalmazásokkal teli jelen, és a sötétnek kébzelő jövő.