Mindennek az eleje

28 2 1
                                    

A nevem:Elizabet Turner angol származású vagyok de magyarországon élek mostmár egyedül . Szüleim 2 éve meghaltak autóbalesetben . Nincs testvérem . A suliban elég középpontú lány vagyok én vagyok a pompomlányok csapatkapitánya aminek elég sok előnye van . A legtöbb tanár nem igazán kedvel elég sokat telefonozok órán . Ettől függetlenül kitűnő tanuló vagyok. Már 3 éve sorozatként nyerem a bálkirálynő címet az iskolabulikon ami kezd kiidegelő lenni.

17 vagyok és nemsokára itt a 18. születésnapom ,jön a tavasz így azt gondoltam az egész sulit meghívom a "kis" nyaralónkba ami gyönyörű

Épp chatelek a legjobb barátnömmel most töri óra van de túl uncsi. Most írtam neki hogy hívja meg a suli nagy részét akit ismer . A többiekkel majd én tudatom . Most lépett be az ofő és felém tart.
-Kisasszony maga mit csinál ?
-Semmit -mondtam elég nehézkesen
-Láttam azt a telefont a kezében!
Legutóbb megmondtam ha mégegyszer telefonozni mer órán átrakatom másik osztályba . Menjen az igazgatóhoz. Most!

Felkaptam a cuccaim és indultam az igazgatóiba . A folyosó ki volt halva . Az igazgató azt mondta hogy menjek át a 10.D be én pedig odamentem . Beléptem és leültem egy üres helyre szó nélkül ezért furcsán néztek rám. Utánam bejött a volt osztályfőnököm és elmagyarázta hogy miért vagyok itt . Mindenki kérdezgetett én pedig szűkszavúan válaszoltam mert abba az osztályba kerültem amelyikbe az a srác jár aki tetszett nekem 3 évig.

Óra végén:

-Hé Eliza -szólt a srác de én semmibe vettem és mentem a barátnőmhöz
-Na -állt elém -arra gondoltam ugye neked holnap lesz a szülinapod amire az egész sulit meghívtál és arra gondoltam hogy bevennénk a bandánkba és holnap együtt mennénk a bulidra.
-Jo csak annyi a bökkenő hogy nekem fél órával előbb oda kéne mennem hogy mindent elintézzek .
-Redben akkor holnap gyere
-Ok szia
-Szia
Beszélgettem Amyvel és hazamentem.

Másnap délután

-Szóval minden megvan már csak várnunk kell.- mondtam

Shawn Mendes szemszöge:

-Srácok eljöttök egy régi barátom szülinapjára?
-Perszeeeeee! -üvöltötték egyszerre.
-Akkor gyertek .

A bulivan Elizhabet szemszöge :

Már mindenki itt van bár nem igazi a szüleim nélkül. Hiányoznak emiatt bekönnyeztem és felmentem a szobámba ami szerintem a többieknek is feltűnt ugyanis feljött a fél suli én pedig szóltan nekik hogy menjünk le . Kicsit később lementem és egy váratlatlan személyeket láttam ajándékkel a kezében.
-Hogy kerülsz ide?-kérdeztem angolul
-Jöttem a szulinapodra hugi.-mondta nyugottan.
-Mi?!hugi?! Valakivel nagyon összekevertél.
-Nem-nem -ekkor előhúzotta zsebéből egy kis képet amin én vagyok pár évesen. -Ezt rólad csináltam mielőtt elköltöztem .
Ekkor felrohantam a szobámba

Shawn pedig utánam de túl gyors
voltam és kulcsrazártam az ajtót. Ő csak dörömbölt és üvötözött hogy engedjem be . Nagynehezen odacsoszogtam és kinyitottam az ajtót és beengedtem.
-Miért?
-Mire gonsolsz?
-Miért nem kerestél? Miért csak most jöttél el?
-Mindenre megkapod a választ az ajándékodból.
-Akkor menjünk le és megnézem.-majd szoros ölelésbe zártam.
Lementünk ahol mindenki minket keresett. Egyből Shawn ajándékát vettem a kezembe és kibontottam . Egy levél volt benne:

Kedves Elizabet!

Sajnálom ,hogy nem láttál túl sokat. Ezért szeretnénk ha a Magcon csapatába tartoznál. A döntés rajtad áll . A gép holnap 9-kor indul a gép .
Puszi bátyád Shawn😙

-Igen,igen,igeeeeeeen - ordítottam sírva

Sziasztok nagyon sok tervem van ezzel a könyvvel és rengeteg ötletem is van tehát amilyen gyorsan csak lehet hozom a részeket nem sűrűn lesznek ilyen hatszáz szavas részek de próbálom a legtöbbet kihozni belőle tehát szerintem mindent elmondtam a kövi rész szerintem szereplős lesz de nem tom olvassátok szeretettel hellokaaaaa😘

Mikor ,Hol ,és Miért?Where stories live. Discover now