Prológus

520 58 6
                                    

- Dupla vagy semmi. - mondja az asztal egyik oldalán ülő ember.
- Ha nyerek, enyém a főnyeremény kétszerese? - kérdi ellenfele. Fiatal ember, nagy családdal, de nincs miből eltartani. Ezért jött erre a helyre. Mindigis jóvolt az ilyen játékokban, reménykedik, hogy ma ő elviszi a főnyereményt.
- Persze, viheted is. Tudod ennek a helynek a mondását. Küzdj a lottóért, s megkapod a végén. - állarca a szájánál, sapka a fején. Mintha tudná, mit akar rakni ellenfele. Misztikus személy. Mindenki egyszer és utoljára látja, ismerősein kívül. Ismeretlen ismerős jobban mondva.
- Rendben. - válaszolja az ifjú. Magabiztos győzelmében. Többször is, megbizonyosodik kártyáiban, és az asztalon levőkkel. Reménykedik, hogy ellenfelének, rosszabb kártyája van. De míg ő íly nyugtalan, a másik ember, teljesen ngugodt. Tudja, hogy veszít, de mintha ez is lenne terve. Oooh ha tudná az ifjú, hogy minden eggyes másodperc ki van tervelve.
Mindketten megfordítják kártyájukat, és láss csodát, az ifjún az öröm és a boldogság uralkodik. De nem csak ő mosolyog. A maszkon át látni, hogy a másik személy is mosolyog. Tervel valamit, na de mégis mit?
- Gratulálok. Kövessen. - mondja az ismeretlen, mire az férfi követi. Boldog, végre meglessz családjának az elegendő vagyon a megélhetésre.
Egy kis szerencsegéphez vezeti a fiatalt.
- Húzd meg a kart. - mondja, mire a fiatalember úgy is tesz. Meghúzza a kart, várva, hogy a teljes főnyeremény az övé legyen.
De boldogságát elhamarkodta, a szerencsejátéknál, nem volt szerencséje, három halálfejet adott ki neki a gép.
Az ismeretlen nevetni kezdet, majd lehúzza maszkját, és kalapját hátrébb rakja, s látszik gonosz mosolya.
- A lelke az enyém.
- Tessék? De nyertem, megvertem.
- Engem lehet, de a gépet nem. Három halálfej, a lelke ezentúl az enyém. - közeledik felé.
- Kérem kegyelmezzen, családom van. Éhenhalnak. - mondta már lassan sírva. - A szabáj az szabály, a szabályokat megszegni tilos. - mondta, felfej mellett voltak. A szeme zölden világított ahogy közelebb és közelebb ment. Mikor teljesen odaért leszúrta hírtelen, így a holtest a földre esett.
- Takarítsátok fel, mondta embereinek, ezzel elhagyta a termet.

Sziasztok, na egy új könyvvel kedveskedek nektek. Igen, tudom, hogy a prológus, nem kéne ilyen hosszú legyen, de nem peobléma. Remélem tetszet 😊😊 ha szeretnétek, vagy érdekesnek találjátok folytatásra ezt a könyvet cdak jelezzétek.
Bye~😘🐲

Lotto for you're life Where stories live. Discover now