14.rész (Az emeleti irodaszoba)

154 12 0
                                    




Fél év múlva.

Sok idő telt el azóta hogy a fiúk utánam jöttek a Han folyóhoz hogy meg csókoltam Hoseok-ot.

Azóta teljesen meg váltózott az én és az öcsém élete is.

Vissza mentünk az iskolába és gyorsított folyamatban tettük le az érettségit. Idő közben kiderült hogy TaeHo jó üzleti érzékkel rendelkezik ezért tovább tanul miközben SooHee-nek néha be segít a kávézóban is. Nos igen csak pár hete tudtam meg amikor be jelentették hogy együtt vannak a körülményeket nem voltak hajlandóak el mesélni pedig én nagyon kíváncsian vártam a a részleteket. Én pedig sok ideig semmi mást nem csináltam csak Hoseok-al és a fiúkkal voltam akik szorgalmasan töretlenül gyakoroltak és tervezték a már meg jelent új albumokat. Miután ki jött az új albumuk a DNA nagy siker vette őket körbe nagyobb mint az előtt. Kevesebb lett az együtt töltött idő amitől egyre magányosabb lettem mivel mindenki el volt foglalva én pedig nem tudtam semmit tenni mivel csak egy valamihez értettem viszont arra az életre már nem vágytam. Egy nap el hívott Hoseok az egyik gyakorlásukra aminek persze nagyon örültem hiszen mindegyik taghoz igazán közel kerültem és imádtam nézni ahogyan komolya tekintettel mindent bele adnak hogy egyre jobbak és jobbak legyenek. Mikor oda értünk fotósok és riporterek vártak minket amit nem értettem mindig óvatosak voltunk nehogy meg tudják az emberek hogy mi együtt vagyunk. Viszont ellentétben velem Hoseok és a többi tag nem esett kétségbe nyugodtan mosolyogva integettek a többi embernek majd Hoseok előre lépett és el kezdett beszélni.


- Beszeretném mindenkinek mutatni Kwang SeHwa kisasszonyt aki a mai naptól kezdve a Big Hit új modell-e. - mutatót felém miközben több száz kérdés záporozott felém. - Valamint még valamit be szeretnék jelenteni. - köszörülte meg a torkát. - Én és SeHwa együtt vagyunk.

Ezután a be jelentés után az emberek meg bolondultak nem csak a riporterek akkor ott hanem a rajongók is akik több száz, ezer gyűlölködő üzenetekkel támadtak. Viszont valamiért boldog is voltam hogy fel vállalt engem. A modell karrierem nem indult be hamar de sok segítő kezet kaptam ami miatt ma már el mondhatóm hogy sikeres modell vagyok. Több show-ban is szerepeltem miközben a szerelmi életem is virágzott végre úgy gondoltam hogy az életem tökéletes.




Napjainkban...

- Állj!Állj! - kiabált a rendező miközben hadonászott a kezével. - Figyelj SeHwa drágám tudom hogy kimerült vagy de hamarabb tudnánk végezni ha koncentrálnál. - lépett elém miközben a vállamra tette a kezét.
- Sajnálom. Jobban fogok figyelni. - hajoltam meg majd vissza mentem a helyemre.

Egy smink termékhez vettünk éppen fel egy reklámot ami éppenséggel nem ment valami könnyen nem tudtam koncentrálni. Ennek az oka az volt hogy végre ma 1 hónap után vissza jön a Bts és végre találkozhatok Hoseok-al.

Mikor végre sikerült hibátlanul fel venni a reklámot mindenkitől el köszöntem és minél hamarabb el akartam jutni SooHee kávézójába ahol épp már folytak a készületek egy meg lepetés bulira amit a fiúknak szántunk.
Kis idő után már a kávézó előtt voltam ahol épp TaeHo elfoglaltan telefonált.



- Te meg kivel telefonálsz ilyen komoly arccal. - kérdeztem tőle miközben mellé léptem.
- Senkivel. - nyomta ki gyorsan a telefont.
- Gyanús vagy nekem kis vakarcs. - néztem rá szúrós szemekkel. - Ugye nem kezdted el megint? - tettem fel a kérdést halkan.
- Ne nevettess. Ugyan miért térnék vissza ahhoz az élethez? - fonta össze a karjait a mellkasa előtt miközben maga elé bámult.


Pár hete kezdett ilyen furcsán viselkedni amikor egy nap haza jött a keze sebes volt az arcán pedig kisebb karcolások voltak. Próbálta el takarni előlem de nem tudtam nem észre venni a verekedés nyomait és mivel olyan buzgóan takargatta őket nem kérdeztem semmit. Ez után minden napot lett hogy SooHee felhívott azzal a kérdéssel hogy "-Nem tudod hol van TaeHo?"

Save Me (Hoseok/JHope/Ff.)BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now