-Sasuke-
,, Copak tě doma neučili, že si od cizích lidí nemáš nic brát, Sasuke? "
Zastaví se Tobi a mě ztuhne krev v žilách. Jeho otázku jsem nepochopil, ale..hlas, kterým to řekl nebyl tak dětský, byl.. byl chladný a krutý.
Žaludek se mi stáhne, když se ke mě začne přibližovat. Začnu couvat.,, Stále nevíš? Zvláštní..už by to mělo- " Nedořekne, jelikož padnu na kolena a křečovitě si chytím břicho. ,, Ale, ale.. Snad ti není špatně? " Výsměšně řekne a strhl ze mě plášť. chtěl jsem se na něj podívat, ale sebe menší pohyb mě neskutečně bolel. Celé tělo mi hoří, hlava třeští a každičké nadechnutí bylo čím dál víc obtížné.
,, Jaká to škoda. Zrovna jsi nastoupil.. " dřepne si.. ,, S-skla-sklapni.." S obtíží a bolestí vydechnu. Tobi mě chytí za čelist a zdvihne mi tak hlavu, abych se na něj díval. ,, Víš Sasuke...v tuhle chvíli v tvém těle proudí jed, který tě pomalu a bolestivě zabíjí. Byla by opravdu velká škoda, kdyby jsi teď zemřel. Mám pro tebe nabídku.. Připoj se do Akatsuki, cti naše pravidla, plň mise, zabíjej nevinné. Jednodušeji buď naší loutkou. " ,, Naser si.." uhnu pohledem. Tobi pustí mou čelist. Nestihnu ani mrknout a přirazí mě na zeď.
Bolestně zasténám a zavřu oči. ,, Já ale nedomluvil.. pokud přijmeš, dostanu z tebe ten jed a poskytnu ti ochranu tak, že se tě nikdo nedotkne. Poté budeš mít přímou cestu k Itachimu a naplnění své pomsty. A to nejlepší nakonec. " odmlčí se ,, Budeš mít Katsumi jen a pouze pro sebe. Ale pokud odmítneš..." rukou mi začne drtit hrdlo,,... předhodím tě jak hladovému psovi tomu nejhoršímu z nás. Budeš trpět. Pomalu ti bude odumírat každičká buňka v těle. Bude tě mučit. A ty budeš prosit a žadonit. Ale to už bude příliš pozdě. "
Chytím ho za ruku, kterou mě držel, ale stisk ještě zesílí.,, Dobře si rozmysli, co řekneš. Tvá odpověď tě může stát život. " Stisknu jeho ruku a zatnu zuby. Křeče, které mě ubíjely byly nesnesitelné. Věděl jsem, že to dlouho nevydržím, proto jsem se na něj podíval. ,, Pospěš si. Už ti nezbývá mnoho času. " nashromáždím poslední sílu co mám a nadechnu se. Píchne mě u srdce a já věděl, že jsem na pokraji smrti. ,, J-já.." Nejde to! sklopím hlavu ,, já..při-přijímám.." vydechnu, kolena se mi podlomí, ruce se mi svezou podél těla a zatmí se mi před očima.
Všude kolem je nekonečná tma a ticho.
Bylo už příliš pozdě?Je to můj konec? Opravdu jsem podlehl? Jsem mrtvý? Ne..nemohu být mrtvý! Takhle nemohu skončit! Já- já nemohu umřít!
- Katsumi-
Při čekání na Tobiho mi Konan udělala čaj, který jsem usrkávala a přitom pozorovala spícího Hidana. V hlavě se mi honilo spoustu nápadů, jak ho probudit a přitom ho zesměšnit, nebo mu provést nějakou hovadinku, třeba krásnou mustáž pomoci fixu.. Taková klasika která neomrzí.
Ušklíbnu se nad představou jak má Hidan krásného knírka. ,, Se tě normálně začínám bát.. " Otočím se na kapra a nechápavě zamrkám. ,, Abych se náhodou neprobudil a neměl třeba pastu ve vlasech, nebo šlehačku na tváři.. " Ďábelsky se usměji a zašeptám. ,, Neboj rybičko.. Taky se na tebe dostane. " Podívám se na Hidana a vezmu do ruky propisku ležící před Peinem. Stoupnu si a nakloním ke spící sadistické Růžence. Zapnu propisku, napřáhnu se a vší silou ji zabodnu Hidanovi do ruky.
Ten okamžitě vyletí. ,, Vstávat Úchyle! Máš tu mrtvolu. " Začnu na něj řvát. ,, Kurwa si uplně vypatlaná, či co? Vypadám snad jak nekrofil? " ,, No.. Když se tak na tebe dívám, tak do něj nemáš daleko. " ,, Ty malá- Počkej až se mi dostaneš pod ruky. Ještě budeš litovat toho, že jsi se narodila! "
Naskočí mu žilka na čele.,, Přišel jsem o něco? " Vtrhne do místnosti Tobi. ,, Ani ne. Jen tu byl zajímavý budíček tadyhle Růženky. " Odpovím a sednu si na své místo, Tobi si sedne vedle Deie.
,, Dobrá. Když tu jsme KONEČNĚ VŠICHNI tak můžeme začít dnešní důležitou poradu. " Řekne Pein na úvod. ,, To říkáš pokaždé a pokaždé tam řešíme stejné sračky. " Ozve se znuděně Hidan. Pein si povzdechne a do ruky vezme ne zrovna málo papírů. ,, Takže. Na začátek si projedeme mise z minulého týdne. Kisame získal jsi ty informace od Sasoriho zvěda? " Koutkem oka se podívá na Kisameho. ,, No.. Je to složitější než jsem čekal. " Poškrábe se na zátylku ,, Nastala komplikace, které jsem vyloučil, že by se mohli stát. Zvěd byl před dvěma týdny obviněn a zatčen za spolupráci s námi. To by nebylo tak hrozné, kdyby ho nezajali v Konoze. Pokoušel jsem se k němu dostat, ale mají to tam sakra hlídané, navíc ani Itachiho genjutsu nešlo využít. Mají tam všude zrcadla a strážci nosí speciální obleky a brýle. Nejspíš počítali s tím, že se ho od tam pokusíme dostat kvůli informacím, tak se připravili na cokoli. " Pein se zadíval do papíru, který následně dal na spod. ,, Pokusíte se ho od tam dostat, nebo z něj aspoň vytáhnout informace. Je mi jedno jak to uděláte, ale jsou pro nás důležité. Dál.. Mám tu misi pro minimálně tři, nejlépe čtyři. Jde o infiltrační misi. Vybral jsem na ni Katsumi, Dejdaru a Hidana.. Bylo by vhodné a pro vás i jednodušší, kdyby jste byli čtyři, bohužel nikdo jiný na tuto dlouhou misi nemá čas. "
Pein si založí ruce u brady a pohled zaryje do stolu. ,, Mohl by s nimi jít ten nový. " Navrhne Tobi a Pein se na něj podívá s pohledem: Jako vážně? Děláš si ze mě prdel?
,, Tobi.. Můžeš na chvilku. " Stoupne si Pein a i s Tobim odejde z místnost. Chvilku se nic neděje, ale pak uslyším nasraný hlas Peina, jal řve na Tobiho, který hned na to začne pištět.Asi po pěti minutách se vrátí. ,, Dobrá, co tu máme dál? ~ " Zeptá se Pein sám sebe. Listuje mezi štosem papírů a při tom si něco mumle ve smyslu, že se na vše může vysrat a tak.
Nakonec papíry hodí před sebe, lokty se opře o stůl a bradou se zapřel o propletené prsty. ,, Je tu něco, co by jste chtěli říct, nebo řešit? " ,, Jedna věc by tu byla. " Vydechne Konan. A Pein si promne spánky. ,, Týká se to služby. " Zhluboka se nadechne a propálí všechny pohledem. ,, Od zítřejšího rána, ten kdo má službu, bude dělat i úklid. " Hidan se nadechne, ale Konan ho sežehne pohledem. ,, Naposledy opakuji, že VŠICHNI a žádné domlouvání ohledně směn. Od zítřka bude mít službu- " ,, Ten novej. "
,, -Cože?! "
Zarazíme se všichni nad Peinovím rozhodnutím. ,, Je to pracovník, takže bude mít na starost úklid. Samozřejmě služba bude stále funkční. Tak jak do teď. Ale žádné domluvy a tak. Budete se zapisovat a jestli někdo bude mít méně dní, tak si je bude dodělávat, a doufám, že tu nejsou také svině, aby si naddělaly a pak se flákali. Je to jasné? " Všichni kývnou na souhlas.,, Výborně. Porada končí. Nemám zapotřebí se dívat na vaše otrávené, nebo znuděné ksichty. " Řekne kupodivu klidně a odejde. ,, Vidíš! Já ti to říkal, že to tak skončí! Ale ty neee Pán Kapr musí mít vždy jiný názor. " Vyjekne Hidan a prudce se postaví. ,, Nedivím se mu, když tu jen spíš a sem tam proneseš nějakou nesmyslnou hovadinu. " Znuděně se opře Kisame o svou ruku.
,, No nic Pánové! Ráda bych tu s vámi kecala o blbostech, ale mám něco důležitějšího na práci. " Stoupnu si a protáhnu se. ,, Co máš zrovna ty tak důležitého?? " ,, To tě nemusí zajímat puso. " Mrknu na Hidana ,, Ale jestli chceš, tak tu zůstanu a udělám z tebe propiskového ježka. " ,, Jdi do prdele! Si nemysli, že to tak nechám! " ,, No.. smůla..šlehačka došla. No nic, tak si vezmu buď projímadlo, nebo svrbící prášek. Bude dlouhá noc a Já si ji chci užít naplo! " Pronesu a Kisame odloží skleničku s vodou, z které před chvílí pil. ,, Nemusíš se bát. To projímadlo jsem dala do druhé. " Uculím se a ukážu na skleničku stojící před Hidanem, který ztuhl. ,, Šach Mat puso. " ,, Ty mrcho.. Říkám ti, že ty se zítřejšího rána nedožiješ. " ,, To je mi jedno. Ale nyní mě omluvte. Jdu si zabrat koupelnu, dokud tam je dýchatelno a nekňučí tam někdo komu přeji pohodlnou noc na trůnu. " Zamávám rukou a odejdu z místnosti.
Katsu ♥♥♥
ČTEŠ
Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔
Diversos(Přepis přerušen na dobu neurčitou) "Akatsuki. Jedná se o vražednou organizaci. Odvážlivci, kteří se jim postavili.. Nepřežili. Narodili se v samotném pekle. Nesmrtelní, neporazitelní, monstra bez citu a bez slitování. Zajali spousta jinchuuriki...