Σήμερα ντεν έκι σχολείο!!
Λοιπόν, σήμερα ξύπνησα νωρίς γιατί ξέχασα να κλείσω το ξυπνητήρι. Έλεος!Τεσπα, σήμερα θα κάνω εξάσκηση στο pole και μετά θα πρέπει να ετoιμαστώ για να πάω στο Paradise για να βοηθήσω για το πάρτυ.
Έκανα τα απαραίτητα στο μπάνιο και άλλαξα στο αθλητικό μου σορτσάκι και το μπουστάκι και πήγα στο γυμναστήριο.
Έκανα το πρόγραμμά μου και μετά έβαλα μουσική. Και έκανα αυτή τη χορογραφία
Κάποια στιγμή άκουσα το κουδούνι και μετά από λίγο τελείωσα τη χοραγραφία και ξαναπήγα στα όργανα....
Νίκος POV
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα! Σήμερα πάμε Θεσσαλονίκη!Τα παιδιά είχαν έρθει νωρίς στο σπίτι με τα πράγματά τους και τώρα πάμε προς το σχολείο.
Μετά από 10 λεπτά φτάσαμε και πήγαμε προς το παγκάκι μας.
Μετά από λίγο η Νάνσυ με την Νίνα ερχόντουσαν προς το μέρος μας.
Νίκος- Τι θέλετε;
Νίνα- Εσάς!
Ορέστης- Ρε εξαφανιστείτε μην σας πάρει ο διάολος
Νάνσυ- Καλά Ορεστούκο θα τα πούμε
Έφυγαν και ο Ιάσονας έθιξε το θέμα.
Ιάσονας- Τι λέτε να κάνει;
Οδυσσέας- Να μας βρίσει, να μας χαστουκίσει και να μας στείλει στο διάολο.
Ορέστης- Πιθανό το έχω.
Χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε στα λεωφορεία. Έκατσα με τον Ορέστη και ο Οδυσσέας με τον Ιάσονα.
Μετά από 3 ώρες....
Φτάσαμε Θεσσαλονίκη και τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας. Σε εμάς έκλεισαν ένα 4κλινο, μετά από λίγο κατεβήκαμε κάτω και πήγαμε στον διευθυντή.
Νίκος- Κύριε, θα μπορούσαμε να πάμε να δούμε τη μαμά και την αδερφή μου;
Διευθυντής- Να πάτε παιδιά, αλλά μην αργήσετε!
Ορέστης- Ντάξει
Πήγαμε στη reception και τους είπαμε να μας καλέσουν ταξί.
Το ταξί ήρθε και μπήκαμε μέσα.Ταξιτζής- Πού πάτε παιδιά;
Νίκος- Στην οδό '....'
Φτάσαμε έξω από ένα τεράστιο σπίτι. Πληρώσαμε και πήγαμε προς την πόρτα, πριν χτυπήσω την πόρτα έκανα τον σταυρό μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Change [ΒΟΟΚ 1]
Teen FictionΗ Φοίβη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με παραπανίσια κιλά και γι' αυτό τον λόγο δέχεται bulling από την παρέα του αδερφού της, αλλά και από τον ίδιο. Οι γονείς της χωρίζουν κι εκείνη θα επιλέξει τη μαμα της και θα φύγουν μαζί. Θα γνωρίσει παιδιά, θα αλλ...