10

713 39 2
                                    

Każdy nam gratulował... Oczywiście nie obeszło się bez zazdrosnych spojrzeń ale... To mało istotne...

Byłam mega podekcytowana tym wszystkim... Tak wiele nam się udało. Byłam dumna z siebie ale też i z dziewczyn. Chłopaki zrobili nam w poniedziałek takie mini przyjęcie. Dyrektor poprosił o występ. Cała szkoła rozmawaiała i żyła tylko nami... Lucka od konkursu nie ma w szkole. Nie wiem co się z nim dzieje, ale jakoś mało mnie to interesuje...

~

Miesiąc później

Dzisiaj dostałam propozycje występu w Pytaniu na Śniadanie. Normalnie gwiazda. Bez zastanowienia zgodziłam się. Dziewczyny będą szczęśliwe. Wybrały mnie na lidera. Dużo odpowiedzialności, obowiązków ale też śmiechu. Od tamtego momentu załatwiłam nam nie jeden koncert i wywiad... Wszystko było idealnie... Nasze marzenia powoli się spełniają...

Umiemy wiele choreografi... Praktycznie większość utworów BTS. Nasze konto na YouTube jest w top 10 najlepszych kanałach tanecznych. Staliśmy się rozpoznawalne... I mamy mało czasu dla siebie. Każdy dzień wygląda podobnie... Szkoła, trening, sen. Ale warto, widzimy efekty...

Jest środa a już w piątek pytanie na śniadanie. Mamy wstawić się o 7. Na 10 przewidują zacząć z nami wywiad, a na końcu mamy zaprezentować jeden z wybranych utworów. Postawiliśmy na "Fire".

Cały czas chodzę poddenerwowana. Stresuje się... Chcę aby nasz zespół pokazał się z jak najlepszej strony.

Dzisiaj poszliśmy na zakupy... 4 godziny stracone... Zawsze tak jest jeśli chodzi o ubrania do "Beautiful Girls". Każda ma inną koncepcje, ale i tak ostatni głos ma Amie. Mianowaliśmy ją na naszą stylistykę i makijażystkę :))) Mindy jest od choreografi, pilnuje tępa i aby wszystko było równo. Ja natomiast jest od wokalu... Niby najładniej śpiewam, choć mogłabym polemizować. Ogólnie odpowiadam za efekt końcowy wszystkiego... Za chciało się być liderem...

ZRANIONA?//BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz