♥Özel Bölüm♥

1.2K 56 198
                                    


Yedi kişi dışarıdaki yeşil çimlerin üstünde, rasgele olan renkli minderlere oturmuş bekliyorlardı.

Mavi minderde: dipper.

Kırmızı minderde: Bill.

Yeşil minderde: Ford.

Pembe minderde: mabel.

Sarı minderde: Stan.

Gri minderde: soos.

Mor minderde: Wendy.

Bazıları konunun en çok hangilerinde olacağını biliyordu.

Daireye benzer karışık oturma düzeninde, asıl sunucu olacak olan tilkiyi bekliyor ve sohbet edip vakit geçiriyorlardı. Fakat aralarındaki Bill sıkılmışa benziyordu. Her iki yanında Stan ve Ford vardı ve ona güvenmedikleri için Bill ne yapsa onu bir gölge misali izliyorlardı.

"Nerede kaldı bu?"dedi iç çekerek. Tek isteği Çam ağacının yanına ilişmekti. Onunla uğraşmak oldukça eğlenceliydi. Ayrıca, ona az da olsa güveniyordu. Bill bunu biliyordu.

"Kim nerede kaldı?" Arkadan gelen sesle Bill sinirle nefes aldı.

"İnadına mı yapıyorsun!?" Arkasına dönünce bu sefer farklı bir şekilde giyinmiş kio'yla karşılaştı.

"Siyah giymiş!?" Mabel ve diğerleri şaşkınca ona bakıyorlardı. Kio mabel'a bakarken elindekini yavaşça arkasına sakladı.

"Evet, bilirsin. Siyah kan-- eeeaaaaaa... yeni bir şeyler deneyeyim dedim!" Kio biraz gerilmiş görünüyordu ki bu görünmesi en nadir şeylerden biriydi. Yanındaki siyah kurt da oldukça tehlikeli bakıyordu. Bill gözlerini kıstı.

"Yalancı. Arkadandaki kılıcı gördüm." Tilki yanaklarını şişirip kılıcı arkasından çıkardı. Kıpkırmızı renkli ve ince uzundu. Arkasında kapalı olsa da belirli yarasa şekilli kanatları vardı.

"Ya! Neyse ne! Geç kaldım işte! Hadi sorulara başlayalım!" Tilki kanatları ile uçarak beyaz minderine oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ya! Neyse ne! Geç kaldım işte! Hadi sorulara başlayalım!" Tilki kanatları ile uçarak beyaz minderine oturdu. Ve telefonunu çıkardı.

"Sorulara başlıyorum!" Elindeki kılıcı toprağa sapladı ve kılıç emdiği kanları çimlere bırakarak, küçük bir Gölcük oluşturdu.

" İlk soru @TakiEdo08'den

Kio ile Bill Nerede tanıştı?

İlk önce soruyu, bay Cipher'a yönetiyoruz. Beni ilk Nerede gördün?" Bill gözlerini kısıp elini çenesine dayadı.

"Aslında tam tanışma denemez. Çünkü o bir taşın verdiği efsane. Böyle olunca da onu isteyen binlerce yaratık oluyor. Şeytanlar da isteyince benim de ilgi alanıma girmişti. O zaman gördüm ama bulamadım. Şansa bakın ki; onu taşın yanında gördüm. Yani bana gelen oydu. Buna pek tanışma diyemem hâlâ." Kio gülümsedi.

Billdip Oneshot? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin