Singapore

20 2 0
                                    

Jeremy:-Hey dudes,poliția şi oamenii oraşului sunt fericiți thx.
Chris:-Nu ai pentru ce,e datoria noastra de azi in inainte.
*peste un timp cand stiau deja ce şi cum se face*
De data asta era Melissa din Singapore.
Melissa:-Hey there.Cum o mai duceti?
Eu:-Destul de bine.Tu?
M:-Nu prea bine.Imi e frica sa ies din casa.
Eu:-De ce?Ce s-a intamplat?
M:-Ideea e ca vecinul meu e profesor universitar dar mereu cand se uita la mine imi da o privire ca ma trec fiorii.Dar nu e in asta problema.Sta cu zilele in casa si nu iese nici macar dupa pâine.
Eu:-O fi bolnav.
M:-Bine cred ca mi-am facut griji.
I-am povestit lui Chris iar acesta a spus:
Chris:-E pierdere de timp.Iar un medic trasnit?Nu prea cred.
Gina:-Dar daca e intr-adevar ceva serios?
Ernest:-Da bro.Daca e si noi putem sa scapam asta.Putem lasa oamenii cu teama.
Chris:-Oricum cred ca e pierdere de timp dar daxa insistați mergeți in 3 acolo.Daca ve-ti avea nevoie de intariri v-om fi pe aproape.Deci pleaca Ernest,Gina si...
Eu:-Vreau eu!
Chris:-Nu
Eu:-De ce?
Chris:-Ca asa am spus.
Eu:-Nu ma intereseaza eu plec si gata.Understood?
Chris sta o clipa apoi spune incet:-Cand s-a facut sora mea aşa rea?hm?
Eu,Gina si Ernest am mers sa ne strangem lucrurile.
In 45 min eram gata.Agatha(pilotul avionului personal) era pe loc.Am urcat si am decolat.Spre Singapore!
*2h later*
Am ajuns la locul indicat de Melissa.Totul parea absolut normal.Ne-am strecurat prin spate cu Gina iar Ernest in față.Se parea ca nu era acasa.
Am intrat incet totuşi asigurându-ne prin parți sa nu fie cineva.Corect nu era nimeni si nimic.Casa pustie mobilata.Am decis sa ne uitam poate vedeam ceva suspect  ce ne putea soune despre activitatea lui.
Gina a mers in baiem.Ernest la bucatarie iar eu in dormitor.
Totul parea la locul sau.Nimic suspect.
Mi-am amintit de filmele pe care le-am vazut si am inceput sa caut uşi secrete.
In dulap nu,sub pat nu,in oglinda nu.
Ceea ce nu ştiam eu e ca oglinda era o fereastra.
Am ridicat covorul iar acolo era raspunsul la tot ce voiam sa stiu.
O trapa care sigur nu ducea intr-un subsol cu vin şi murături dat fiind ca era de fier.
Am incercat sa-l ridic dar n-am putut.Atunci i-am chemat in ajutor pe Gina si Ernest.
I-am chemat pe ei dar a venit un domn de vreo 45-50 ani.Eram pe punctul de a țipa cand mi-a pus un şervețel imbibat cu ceva la nas şi m-a adormit.
Ma trezesc si vad in jur intuneric.
Peste 2 minute se aprinde lumina.Acum pot observa o masa cu seringi şi flaconaşe.Acum sunt sigura ca nu-s in genul ala de subsol.Sunt legata de scaun si am gura lipita cu adeziv.
Nenea de mai inainte se apropie de mine cu masca pe față şi cu un şpriț in mână.Imi scoate adezivul si zice:
X:-Ce credeai ca faci aici?Nu te-au invatat parintii ca nu e bine sa umbli in lucruri straine?
Eu:-Iar pe tine nu te-au invatat sa nu rapeşti persoane straine? Uitandu-ma la el cu ura şi dispreț.Am verificat inainte sa intru.Nu era nimeni.
X:-Totusi ce voiai sa vezi?
Eu:-Cu ce te ocupi stimate psihopat.
X:-Calm,aici eu fac regulile.Acum o sa doare.
Se apropie de mine şi incearca sa-mi faca injecția.M-am zbatut cat am putut dar până la urma a reuşit sa o puna.
Brusc m-am simțit slabita.Capul mi-a cazut pe umar.
X:-Nu o sa poti spune nimic un timp.Timp destul ca sa mai pot face experimente pe tine draguța.
Cum nu puteam spune nimic,il injuram in gând.Imi pare rau ca nu putea citi gandurile.
Il vad ca se apropie cu un flaconaş pe care scria "H2Co3".
Mi-am zis:"asta nu e de bine".
Eram gata sa inchid ochii cand l-am vazut pe Ernest in spatele lui cum imi face semn sa tac.Mda de parca aveam de ales.
Gina s-a apropiat si l-a lovit cu o bâtă.A cazut jos fara cunoştință.
M-au dezlegat pe mine si l-au legat pe el.
Asteptam sa se trezeasca ca sa-l intrebam cu ce se ocupa.Curiozitate totuşi.
Peste vreo 30 min s-a trezit.
Gina:-Deci domnule esti gata...

Blood is everywhere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum