Barkın'ın geldiğini görmemiş gibi yaptık.Sesli şekilde öksürdü.Kendisini fark etmemizi istiyordu sanırım.Ardından
"Günayın arkadaşlar" dedi.Sınıfın ortasına doğru.
Ona o kötü bakışlarımdan birini attım ve gözlerimi devirdim.Derken ders başladı.
Ders matematikti ve hayatımda ilk kez bir ders bu kadar sıkıcı geçti diyebilirim.Barkın'ın yanında otururken nasılda eğlenirdim.Tüm ders konuşurduk ve sürekli Nihal Hoca'nın o sinirli bakışlarıyla karşılaşırdık.Ama çok güzeldi.
Bana bir sene gibi gelen 40 dakika sonunda bitmişti.Tenefüste sıkıcıydı gerçi.Oturup kitap okuyordum.Barkın'da sırasında telefonuyla uğraşıyordu.
Didem birden sınıfın kapısında belirdi ve gülerek Barkına
"Günaydın hayatıım." dedi.
Benim duymamı ister gibi bağırıyordu.Ve ben kalkıp bu kızı dövmemek için kendimi zor tuttum.O iğrenç gülüşünü devam ettirirken Barkın'ın yanına oturdu ! Cidden bu kız damarıma basmayı iyi biliyordu.Arada bi çaktırmadan beni süzdüğüne emindim.Ve ben de ayağa kalkıp öğretmen masasının yanında duran Mert'in yanına gittim.Ve konuşmaya başladık.Tenefüsün sonuna kadar konuştuk.Ama Barkın hakkında ya da benim hakkımda değil.Dersler hakkında falan.Ben Barkın'ın ne konuştuğumuzu merak ettiğine emindim.Ve bu hün boyu böyle sürdü.Son dersimiz boştu.Ve bahçeye inip bi bankta Mert'le oturduk.
Mert bana dönüp
"Ben fark ettim de senin numaran bende yok.İstersen numaranı ver Whatsapp tan falan mesajlaşırız."
Peki dedim ve numaramı verdim.Ve okulun çıkış zili çaldığında banktan kalktım Mert'e
"Yarın görüşürüz" dedim.Mert
"Dur bekle.Evin nerede ? İstersen seni bırakabilirim." dedi.
Bu da neydi şimdi ?
"Ha-hayır.İstemiyorum.Teşekkür ederim,yalnız gitsem daha iyi olacak." dedim ve arkama bakmadan yürüdüm.
Her şey iyice birbirine girmişti.Ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.Derken Telefonuma bir mesaj geldi
-Bil bakalım seni telefonuma ne diye kaydettim ?
Mertin mesajıydı.
+?
-Meleğim :)
Noluyordu ? Benim kafam allak bullaktı ve mesajına cevap vermedim.
Eve yetiştiğimde Berk evdeydi.
"Anne sen misin ?" dedi
"Hayır tatlım,ablan ben." dedim
"Hoşgeldinn" diye bağırarak boynuma atladı.
Bende sıkıca sarıldım ona.Ve sonra montumu çıkarıp odama geçtim.Üstümü değiştirdim.Çok açtım.Berk'in yanına geçip
"Annem nerede ?" diye sordum
"Geç gelecekmiş nedenini söylemedi" dedi.
Bende annemi aramaya karar verdim.Fakat cevap vermedi.Yaklaşık iki dakika sonra mesaj geldi
-Kızım beni beklemeyin.Ben bi arkadaşla yemekteyim.
+Hayırdır anne ? Kimmiş bu arkadaşş :D
-Gelince konuşuruz.Öptüm.
Kendi kendime gülüyordum.
Berk'in yanına geçip
"Acıktın mı?" dedim.
Sence ? der gibi bir bakış attı bana.
"Ne yemek istersin ?" dedim
"Aslında pizza sipariş etsek hiç fena olmazdı" dedi şirin görünmeye çalışarak.
Bende kabul etiim ve pizzalarımızı sipariş ettik.Pizzalar gelene kadar televizyon izlemeye karar verdim.Ve telefonumda 4 yeni mesaj olduğunu gördüm
Tabiki dördü de Merttendi.
-Meraba Meleğim napıyorsun ?
-Biraz konuşalım mı?
-Cevap ver hadi ama.
-Peki ben başlayayım o zaman anlatmaya.Barkın'dan nefret ediyordum hala da ediyorum ve bunun tek nedeni var,sen.Ben seni ilk gördüğümden beri seni seviyorum.Ve bu sevgiyi içimde tutmaktan bıktım usandım artık.Seni sevdiğimi hiç bir zaman Barkına söylemedim.Onun yerine saçma sapan bahaneler bulup onunla kavga ettim.Fakat nefretim asla azalmadı.Sizi beraber gördüğüm her gün çoğaldı.Ve siz ayrıldıktan sonra yani benim yanımdaki sıraya oturduğunda sana bir kez daha aşık oldum.Bu mesajı yazsam mı yazmasam mı çok düşündüm.Ama ben seni gerçekten çok seviyorum.Ve Barkın'ın sana yaptıklarını unutturabilirim.Seni seviyorum,sevgilim olur musun ?
Acaip derecede şaşırmıştım.Cevap vermeliydim.
+Hayır,olmaz.
Bir daha mesaj atmadı.Elbette hayatıma başka birisi girecekti ama bu asla Mert değildi olamazdı da.Olayın şokunu atamamışken kapı çaldı.
Berk bilgisayar oyunundan başını kaldırmadan
"Abla kapıyı açacak mısın !" dedi
Koştum hemen.Pizzalarımız gelmişti.Berk kapıya koştu.Ben parayı ödemeden hemen önce pizzacının elinden pizzayı aldığı gibi mutfağa geçti.Daha sonra bende yanına gittim ve pizzalarımı yedik.Etrafı toparladım.Ve salona geçtim.
Telefonuma bir mesaj geldi.
-Peki,üzgünüm.
Mert yine mesaj atmıştı.Ama bu sefer gerçekten cevap vermeyecektim.
Berk'in sesinin çıkmadığını fark ettim ve kontrol etmek için odasına gittim.Uyumuştu.Sıkıca üstünü örttüm ve bende uyumaya geçtim.Annem hala gelmemişti.