Egy csendes nyári éjjel ég a tábortűz.Eljött a vacsora idő, van aki májvacukrot egyesek meg szallonát esznek.Egy hosszú és élményekkel teli napot zártak le.Egy kis énekléssel és sztorigatás a tűz melegében.Minden jónak is egyszer vége van, Eliot feláll és elkezdi megszámolni a csoportot, 10 vannak.
-Egy, kettő, három.....kilenc, ki hiányzik?
A többiek körbenéznek és Márk gúnyosan megszólalt:
-Biztos Meg elment egy kis éjszakai erdő nézésre-mondta Márk.
-Alkossunk három hármas csoportot-szólalt meg Kriszta.
Sehol sem találják a táborban.Kriszta, Tomi és Eszter álltal alkotott csoport kiment keresni őt a közeli patak mellé.Elkezdenenek menni a folyás irányába.A zseblámpájukkal világítanak és arra lesznek figyelmesek, hogy a patak vize egyre sötétebb kezd lenni.Sikítást hallanak, akkor valami vagy valaki elsurran tőlük egy jó tíz méterre.Nem foglakoznak vele azt hiszik, hogy egy kedves erdőlakó volt.Futnak szélsebesen a hang felé, egy bokor mögött megtalálják őt, de már késő volt valaki késsel végzett vele.A keze pedig arra mutat amerre elsuranni látták az árnyat.Rájöttek, hogy az valaki volt, Eszter még utána akart futni, de a többiek leállították.
-Hívjuk gyorsan a rendőrséget-mondta Tomi.
Mire rendőrség kijött addig elmondták a többirknek is a szomorú hírt mindenki sírt meg szomorú volt kivéve Márkot.Mindenkinek nagyon gyanús lett.A rendőrök még vizsgálták a holttetst és mondták, hogy a kikérdezés holnapra marad.Visszavonult a tábor minden tagja a megrázó eset után a faházakba.
YOU ARE READING
Gyilkosság a táborban
Mystery / ThrillerEgy csendes nyári éjjel egy holttestet találtak az erdőben...