„Mňau........mňau," obrovským honosným sídlem se za soumraku ozývalo srdceryvné mňoukání.
Před dveřmi, totiž ležela zraněná černá kočička.Najednou se otevřeli dveře a přišla záchrana. Ve dveřích stál vysoký muž, oděný v oděvu pro komorníka, měl černé vlasy a na tváři mu hrál jemný láskyplný úsměv.
„Copak tady děláš maličká?" zeptal se kočičky a klekl si k ní.
Jelikož kočička neuměla mluvit zvedla, ošklivě zraněnou a zkrvavenou, pravou přední packu a bolestně mňoukla.Tváří toho vysokého muže projel smutek i hněv zároveň.
Opatrně si ji vzal do náruče a odnesl do sídla svého pána Ciela Phantomhive.Donesl ji do svého pokoje, ve kterým jí udělal provizorní pelíšek a šel pro desinfekční látku a obvaz.
Když přišel s věcmi na ošetření, tak si k ní klekl a opatrně vzal její maličkou pacičku do své dlaně.
„Teď to bude trochu bolet," varoval ji a začal s desinfekcí.
Čičinka bolestně zaskučela, ale on musel zatvrdit své srdce a pokračovat dál.
Po dokončení desinfekce vzal obvaz a jemně jí tu pacičku obvázal.
„Tak a hotovo." řekl s hlasem plným něhy a odešel do vedlejší místnosti, odkud se začala ozývat voda, co se dělo dál už nevěděla, protože spánek jí přemohl.A chci se omluvit 😔za to, že nevyšla žádná část od osudového setkání, mám ji napsanou, ale jsou to 😜útržky ve školních sešitech a dokonce, i na kousíčcích papíru.A taky pořád kreslím😁😄😃
Zatím Ahoj 🤗
A když je to příběh o kočičce, tak tady jsou moji milášci 😀
Kačenka❤️❤️❤️
a Mikešek ❤️❤️❤️
Ps: tento příběh měl být původně hetero, ale jelikož se ze mně stala yaoistka, budou tam samořejmně yaoi shipy
ČTEŠ
Story of Black Cat
FanfictionCo se stane když se do sídla Phantomhive dostane černá kočka, která skrývá temné tajemství...