BOĞAZLANDIM!
+Bana bak sen horlamazsın değil mi?
Sırıttı.Sorunlu ya!Şizofren...Ay ben napcaaam ya beni de delirtirse.Yok ya belki yanlış anlamıştır çok yakışıklısın falan dediğimi sanmıştır.-ne yapayım ümit etmekte bir şeydir-Tekrarladım;
+Heey!Horlamazsın değil mi?
-Demek benimle yatmaya bu kadar heveslisin farecik.
Bu.Bana.Farecik.Mi.Dedi?o değilde olum ben seni cidden tanıyom!Dur lan okullar arası şarkı yarışması birincisi Kuzey Yalçın!Okulun taş popisi Kuzey Yalçın.Galatasaray Lisesinin serserisi Kuzey Yalçın!kısaca Kuzey Yalçın...
+Seni tanıyoruym!
Gözlerini devirdi.Onu nasıl yaptı?Ben bin kere uğraştım yapamıyorum-yazarınız da yapamıyor!-
-Beni harkas tanır ahmak.Sorun senin kim olduğun.
+Ben Nehir sen de sanırım Bay Kendini Beğenmiş ukalasın!
-Çok umrada ya.
+Umrunda olmalı nede olsa karın olacağım!
Ao o cümleyi sen kurmadın deyin bana hadi.Ne duruyorsunuz?Desenize!
-Sen sadece 1 milyonluk kıytırık bir oyuncaksın .
Bu.Bana.Kıytırık.Mı.Dedi?
+Sende-
Annemin sesiyle sustum
+Hadi Nehir git kahve yap.
İşte Bay Kendini Beğenmiş Ukala intikam buna denir!
Mutfağa gittim va diğer kahvaler hariç onun kahvesine tuz,karabiber,kimyon ve soda koydum-emin değilim soda deterjan da olabilir ama umrumda değil-ve kahveyi Kuzey'e verdim.Oturup suyumdan koca bir yudum aldım,o sırada kuzey'in tepkisini ölçmek için ona döndüm.
+Bu kahve deterjan kokuyor fare
o an o kadar komik geldiki tüm suyu yüzüne fışkırttım.o ise kahvesini sıcak kahvesini üstüme attı.Herkes şoktan sansada ben biliyorum ki uyuzluğuna yaptı.Herkes başımıza toplanmıştı ben çığırıyordum Kuzey'se iğrenerek yüzünü siliyordu.Onun halini görünce kahkahalarla gülmeye başladım.Sonra benimle berabar harkes güldü dememi bekliyorsunuz değil mi hayır öyle bir şey olmadı aksine annem kızgın sesiyle Kuzey'i lavaboya götürmemi istedi.Hayır anne verme beni ona ne olur.Lavaboda ölmek istemiyorummmm!Kuzey arkada ben önde bindik bi alamete gidiyoz kıyamete!Kuzey uzaklaşınca kolumu tuttu ona döndüm.HELVAM LÜTFEN FISTIKLI OSUN.
+Ne?
Beni çekerek odalardan birine soktu.
+Oh kendi evinmiş gibi kullan paşam!
O sırada ellerin boynuma sardı ve beni duvara yapıştırdı.Tamam şampiyon senin olsun!Ben nefessiz kalırken konuştu;
-Bir daha asla böyle saçma sapan bir şey yapma yoksa...!
Göğsüne vermaya çalışıyordum ama nafile!Sonunda boğazımı bırakınca öksürmeye başladım.Yere çöktüm.Tamam ben sevgiyi haketmiyorum ama insanım insan!O an aklıma Toprak geldi şu an keşke onun yanında olsaydım o hiç değilse beni seviyor.Zaten sadece o seviyor ya neyse.Osırada gözümden bir damla yaş aktı.
-Sümklü kızları sevmem!
+Sevmeni istyeyen yok zaten.Niye yapıyorsun bunu?
Gözlerinin içine baktım boştu bomboştu insanlık,acıma,sevgi,heyecan hiçbiri yoktu sadece boşluk...
-Babam senin için bir milyon vermiş.Oyuncağımı değerlendirmeliyim sanırım.
Sonrası malum.Malum mu ne malumu?BENİ ÖPTÜ!BENİM DUDAĞIMI ÖPTÜ!DUY SESİMİ YÜCE TANRIM KUZEY NEHİR'İ ÖPTÜ!!!!!Sertçe öpüyordu bunun acıtması gerekiyordu.O zaman niye çok güzel geldi.Sonra dudaklarımı bırakıp boynuma anlarca öpücük bıraktı.Dikkat sıktığı boynuma!Benimse aklımda sadece bir şey vardı keskin ama yumşak parfüm olması imkansız vanilya kokusu.Hani şu hep duyduğumuz ama asla inanmadığımız koku varya o kendimi bir filmde gibi hissediyorum.Hani şu karizmatik çocuğun ezik karısı.Ama biliyorum ki fazla film izliyorum benim gibi bir odun ha bir kahkaha atasım geldi.Bana baktığında açık ağzımla kapıya koştum KOCA BİR SİKTİR!Bu kapı kilitli!ona döndüm ve yüzüne bakmadan sordum
+Ne bok yemeye kapıyı kilitledin!
Doğru bildiniz ben o filmlerdeki iyi kalpli kibar kızlardan değilim.Gevşek gülülşüyle cevap verdi;
-Bu gece bizimle geleceğini biliyorsun değil mi?
Hayır bilmiyorum.Bana kimse öyle bir şey söylemedi!Beni postalamaya neden bu kadar meraklısınız?Yadiğim de çok bir şey değil ki.Hadi ama biz evli bile değiliz geleceğin ebeveynleri!2014 yılında Tuncelideyiz.Bu ne rahatlık.
-Aklından geçenleri biliyorum.Nikah yarın.
+Beni istemediğini sanmıştım.
-Bende kıytırık bir nikahın önemi olmadığnı söylemiştim-Söylememiş olabilir balık hafızalıyım da-
ANEEY beni tanışmamızın birinci saatini dolmadan boğazlayan biri bi ömür ne yapar kimbilir.BANA ŞANS DİLEYİN!
OKUMADAN GEÇMEYİN!
BİLİYORUM HİKAYEM ÇOK YANİ AMA BEN İNANIYORUM Kİ GİTTİKÇE BEĞENİLER ARTACAK.ÇÜNKÜ GÖRDÜM SEVMEDİĞİM BİR HİKAYEDE BİLE ÇOKTU.NEYSE SİZDEN SADECE TEK BİRŞEY İSTİYORUM VOTE.BU OKADAR ZOR DEĞİL SADECE 1 HAMLE GEREKTİRİR.CİDDEN YA O KADAR YAZDIM BOŞA ÇIKARMAYIN I LAV YOR.
-beyza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret Düğünü
HumorAşk sadece aşk mıdır?Yoksa savaş mıdır? Aşk üzerine yazılmış yazılar.Hepsini unutun.Sıradan bir kız kötü bir adamı kendine sırılsıklam aşık edip benliğini değiştirebilir mi?Sırlar,oyunlar ve nefret dolu bir hayat.Peki ya kazanan kim?Aşk mı,nefret mi?