După ce Aly pleacă din biroul tatei lăsând în urma lui tristețe, dezamăgire și îngrijorare pentru propria mea persoană și în aer parcă era o atmosferă sufocantă provocată de tensiunea care a avut loc în birou. Trebuie să recunosc că mă simțeam ca naiba când știu că mi-am înșelat iubirea vieții cu bună știință! Dar toate astea nu erau degeaba, am avut câteva aventuri cu Angela dar asta doar pentru că până acum o lună lucrurile nu mai mergeau bine între mama și tata și auzisem că vor să se despartă, iar eu cum îmi iubesc foarte mult părinții nu suportam faptul să îi știu despărțit și tocmai din cauza acceselor de furie, stres și dezamăgire provocate de certurile dintre părinții mei am cedat nervos și am ales să găsesc o curvă ca Angela care să mă calmeze ca în loc să mă descărc bătând pe cineva, bând ca un maniac sau mai rău, drogându-mă. Oare vă întrebați de ce nu am ales metoda cea mai simplă de a mă duce la Bianca. Nu am vrut să mă duc la ea deoarece în momentele alea eram prea vulnerabil și orice gest cât de micuț făcut greșit mă făcea să mă comport ca un nebun și nu vroiam să îi fac rău îngerașului meu gingaș și delicat. Așa că datorită problemelor de acasă cu părinții mei am ajuns în situația de a fi condiționat de Angela, dar nu mă pot plânge că nu arată bine sau ceva dar nu e ceea ce îmi trebuie mie.
Pe mine nu mă interesează cum arată, eu iubesc o persoană după felul ei de a fi, după felul în care știe să mă consoleze sau să mă ajute când am o zi proastă și să știe întotdeauna să mă iubească și să îmi arate că mă iubește, așa cum face Bianca cu mine! Bianca mă face să mă simt diferit, mă ajută să văd altfel lumea cu mai puține lucruri rele și cu mai multe lucruri bune, știe cum să mă facă să nu mă mai simt singur și îmi arată în fiecare secundă a vieții ei că mă iubește și că nu ar putea trăi fără mine. Acest lucru mă liniștește numai când mă gândesc la ea și pot să am încredere totală în ea cum că totul va fi bine. Cum mă gândeam eu visător la frumoasa mea iubită sunt scos din gândurile mele chiar de Angela.)
An:Mai ai de gând să te gândești mult la aia? (apoi își dă ochii peste cap.)
R:Adică să încetez din a mă mai gândi la iubita mea vrei să spui! Ți-am spus și Îți repet să ai grijă cum vorbești când vine vorba despre ea! (Ridicând vocea la Angela.)
An:Văd că ești cam încordat! (Aproprindu-se de mine cu pași mici, apăsați și vrând să pară cât mai senzoală dar nu era deloc așa.)
An:Se vede că Bianca nu te ajută să te simți mai bine și să te relaxezi! (Apoi începe să îmi facă masaj asta începând să mă relaxeze.)
An:Se vede că nu e bună la nimic. Eu la vărsat ei nici nu mai eram virgină dapoi să mai fiu și o copilăroasă!
R:Mda, se vede că ești o curvă de mult timp pentru că știi cum să adopți atitudinea asta!
An:Eu nu aș folosi chiar cuvântul "curvă" și în locul tău mi-aş ține gura pentru că urmează niște momente care chiar te vor face să te relaxezi!
R:Da, sigur! Și tu crezi că te voi lăsa iar să mă corupi? (Îi spun uitându-mă la ea arogant și cu o sprânceană ridicată, cum se pune peste mine pe scaun și începe să îmi desfacă nasturii de la cămașă în timp ce mă sărută pe gât până la abdomen.)
An:Ba mă vei lăsa pentru că dacă nu, mă voi duce la Bianca și îi voi spune tot ce a făcut iubițelul ei drag!
R:Mbine, ok! Fac orice numai să nu afle Bianca niciodată nimic!
An:Foarte bine! Vezi că ne înțelegem? Acum hai să continuăm! (Apoi şi-a desfăcut fermoarul de la rochie lăsând rochia să cadă încet de pe corp după care a rămas complet dezbrăcată în fața mea și involuntar mi-am dat și eu cămașa jos, m-am apropriat de ea, am început să o sărut peste tot, iar ea scotea gemete de plăcere care sincer mă scârbeau și mă surzeau probabil asta era plăcut pentru ea, dar insuportabil și scârbos pentru mine. La un moment dat nebuna începe să mă dezbrace ea de restul hainelor probabil de nerăbdare ce avea în ea nebuna naibii, apoi fiind obligat să fac asta am ridicat-o pe Angela pe birou, iar ea s-a lăsat pe spate și a început tot spectacolul. M-i se rupea inima cand realizam ce puteam să îi fac Biancăi, cum puteam eu să o înșel deși ea nu mi-a greșit cu nimic, dar nu aveam ce face, trebuia să fac ca ea că nu aveam de ales. Ori i-o trăgeam ei, ori Bianca ar fi aflat de toate dățile când am înșelat-o și astfel aş rănio prea mult iar viața mea nu ar mai avea nici un sens fără ea. Efectiv dacă Bianca nu ar mai fi lângă mine eu nu aş mai avea nici un fel de sens, zâmbetul, culorile și armonia din întregul univers ar dispărea pentru mine. Nu pot să cred că îi fac una ca asta îngerașului meu dar nu am de ales. Oricum asta a fost ultima dată când o mai înșel pe Bianca. Dacă o singură dată va mai spune ceva curva asta ordinară jur că îl va cunoaște cu adevărat pe Romeo cel agresiv și încordat,așa cum mama dracu' spune ea.
Sfârșitul perspectivei.
Între timp acasă la Nick.
N:Şi am ajuns! Știu, casa mea nu e așa cum te așteptai, ca a lui Romeo sau mai știu eu cum dar nu toți avem părinți bogați!
B:Dar ce are? Îmi place, e drăguță! Bine, înafara faptului că ești cam dezordonat având în vedere hainele și cărțile aruncate prin toată casa, dar merge! (Apoi râd puțin amuzată pentru că și eu sunt foarte dezordonată și cu capul în nori câteodată.)
N:Știam deja că sunt dezordonat, dar nu trebuie să îmi reamintești! (Zâmbindu-mi puțin rușinat.)
B:Stai calm că nu ești singurul! Bine, eu nu sunt chiar tot timpul dezordonată pentru că la mine depinde de dispoziția pe care o am ca să fiu dezordonată!
N:Tocmai desta suntem prieteni pentru că ne putem completa unul pe altul, nu? (Afișându-mi zâmbetul acela fermecător care m-a făcut să mă îndrăgostesc iremediabil de el.)
B:Mda! (Apoi fără să știu din ce motiv mi-a venit să îl îmbrățișez strâns. Probabil că îmi era dor să îl simt aproape de mine, iar el rămâne uimit de gestul meu fără sens dar nu spune nimic în privința asta așa că mă îmbrățișează și el.)
CITEȘTI
Dragoste Infinită
RomancePovestea are la bază o dragoste adolescentină neînțeleasă, urmată de pasiune! Vor exista și momente triste, de suferință suportate de protagoniști! Și în special dramă!